Υπέροχες Μέρες
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Βιμ Βέντερς
Ο Hirayama μοιάζει να είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την καθημερινότητά του, εργαζόμενος ως καθαριστής τουαλετών στο Τόκιο. Πέρα από την αυστηρά δομημένη καθημερινή του εργασία, απολαμβάνει το πάθος του για τη μουσική και τα βιβλία. Και αγαπάει πολύ τα δέντρα, τα οποία και λατρεύει να φωτογραφίζει. Μια σειρά από απροσδόκητες συναντήσεις αποκαλύπτουν σταδιακά περισσότερες λεπτομέρειες για το παρελθόν του. Ένας βαθιά συγκινητικός και ποιητικός προβληματισμός για το πώς μπορεί κανείς καθημερινά να βρίσκει και να εκτιμά την ομορφιά του κόσμου γύρω μας.
–
Η Μητέρα του σταθμού
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κωστούλα Τωμαδάκη
Οι «αόρατες», γυναίκες που δεν κατέγραψε ποτέ η Ιστορία, πρωταγωνιστούν στο ντοκιμαντέρ της Κωστούλας Τωμαδάκη «Η Μητέρα του σταθμού», που συγκινεί Φεστιβάλ και θεατές, εντός και εκτός Ευρώπης. Μετεμφυλιακή Ελλάδα, φτώχεια, ανεργία, η μετανάστευση μονόδρομος για τις χιλιάδες γυναίκες, κυρίως, από τα χωριά της Βορείου Ελλάδας που ερήμωσαν μέσα σε μια δεκαετία. Με τρένα, καράβια και εισιτήριο χωρίς επιστροφή, νέες γυναίκες, χωρίς να γνωρίζουν τη γλώσσα, κάποιες αγράμματες, έφτασαν στις φάμπρικες της Γερμανίας. Οι περισσότερες έχοντας αφήσει πίσω τους την οικογένεια: Τα παιδιά – βαλίτσα που μεγάλωσαν μέσα σε μια συνεχή μετακίνηση, κάποια έμεναν στο χωριό με την γιαγιά, ανάμεσα σε δύο γλώσσες, δύο εκπαιδευτικά συστήματα, δύο πατρίδες. Φτάνοντας στην τρίτη γενιά μεταναστριών, σε εκείνες τις νέες γυναίκες με επαγγελματικά εφόδια που έχουν εξισωθεί πλήρως με την δυναμική των υπόλοιπων Ευρωπαίων γυναικών και επιλέγουν οι ίδιες πού και πώς θα ζήσουν. Και αποτείνουν το δικό τους φόρο τιμής στις γκασταρμπάιτερ μανάδες που πάλεψαν για να τους προσφέρουν αυτήν την ευκαιρία.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
–
Ένα Τέλος και Μια Αρχή
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μαχάλια Μπέλο
Στο μέσο μιας περιβαλλοντικής καταστροφής που βυθίζει το Λονδίνο, μια νεαρή γυναίκα και το νεογέννητο βρέφος της αναζητούν ένα νέο σπίτι. Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Μαχάλια Μπέλο σε σενάριο της Άλις Μπιρχ («Normal People») πρόκειται για ένα ζεστό και ποιητικό πορτραίτο οικογενειακής επιβίωσης που θέτει την μητρότητα στο επίκεντρο. Με την Τζόντι Κόμερ («Killing Eve») στην καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της.
–
Εκεί που το Κακό Παραμονεύει
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Νταμιάν Ρούγκνα
Όταν τα αδέλφια Πέδρο και Τζίμι ανακαλύπτουν ότι μια δαιμονική οντότητα έχει στοιχειώσει ένα κοντινό αγροτόσπιτο δηλητηριάζοντας ταυτόχρονα τα ζώα της τριγύρω περιοχής, αποφασίζουν να προσπαθήσουν να την εκδιώξουν από τη γη τους. Όμως, η προσπάθειά τους αυτή θα προκαλέσει μεγαλύτερο κακό και οι απερίσκεπτες ενέργειές τους πυροδοτούν άθελά τους μια επιδημία δαιμονισμών στην κοινότητα. Τώρα, πρέπει να βρουν τρόπο να γλιτώσουν από το κακό, όσο αυτό διαφθείρει όποιον βρεθεί σε επαφή μαζί του. Για να τα καταφέρουν, θα ζητήσουν τη βοήθεια ενός βετεράνου εξορκιστή, ο οποίος είναι και ο μόνος που φαίνεται να ξέρει πώς μπορούν να σταματήσουν αυτή την υπερφυσική επιδημία. Όμως, θα καταλάβουν ότι κανείς δεν είναι ασφαλής – και κανείς δεν είναι αθώος…
–
Το Χέρι της Θείας Δίκης
Σκηνοθεσία: Έσομ & Ίαμ Νελς
Ο Κας (Ορλάντο Μπλουμ) προσπαθεί να κάνει μία τίμια και ήσυχη ζωή φροντίζοντας την ορφανή ανιψιά του Σαβάνα σε μία κομητεία στα Απαλάχια όρη. Όταν η σαδίστρια αρχηγός του υποκόσμου Μπιγκ Κατ (Άντι ΜακΝτάουελ) τον αναγκάζει να επιστρέψει στην υπηρεσία της, ο Κας ανακαλύπτει ότι είναι ικανός για τα πάντα -ακόμα και τον φόνο- για να προστατεύσει την πόλη του και τη μόνη οικογένεια που του έχει απομείνει. Όσο τα πράγματα δυσκολεύουν, ο Κας παρασύρεται σε έναν εφιάλτη που θολώνει τις γραμμές ανάμεσα στο καλό και το κακό.
–
Ladies in Waiting
Σκηνοθεσία: Ιωάννα Τσουκαλά
Καθώς η εποχή των ψυχιατρικών ασύλων στην Ευρώπη φτάνει πια στο τέλος της, το Ladies in Waiting επιχειρεί να ρίξει φως στο παρελθόν τους. Μέσα από το μοναδικό πρίσμα μιας οικογένειας νοσηλευτριών του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής και τις ζωές μιας ομάδας περιθαλπομένων, παρατηρούμε τον κοινωνικά κατακριτέο κόσμο της ψυχικής ασθένειας. Mια ταινία για τα όρια, τις εμπειρίες ζωής και τις διακρίσεις, η οποία αποδομεί και επαναπροσδιορίζει τη ψυχική υγεία.
–
Εμπόλεμη Ζώνη
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Γουίλιαμ Γιούμπανκ
Δεν θα μείνει κανείς πίσω. Ένας αρχάριος ελεγκτής μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας και ένας έμπειρος πιλότος drone υποστηρίζουν μια ομάδα της Delta Force καθώς προσπαθούν να μετατρέψουν μια αποστολή που πήγε στραβά, σε επιχείρηση διάσωσης. Με πρωταγωνιστές τους Ράσελ Κρόου και Λίαμ Χέμσγουορθ, μια μυστική επιχείρηση των Ειδικών Δυνάμεων στις Νότιες Φιλιππίνες εξελίσσεται σε μια 48ωρη βίαιη μάχη για την επιβίωση. Όταν μια ελίτ ομάδα δέχεται ενέδρα στην εχθρική επικράτεια, ο αρχάριος αξιωματικός Kinney (Χέμσγουορθ) μένει μόνος αλλά αποφασισμένος να μην αφήσει κανέναν πίσω. Με το αεροπορικό χτύπημα να πλησιάζει, η μόνη ελπίδα του Kinney εξαρτάται από την καθοδήγηση του πιλότου drone της Πολεμικής Αεροπορίας, Reaper (Κρόου), ο οποίος καθοδηγεί τον Kinney στον δρόμο εκτός της εμπόλεμης ζώνης, προσπαθώντας να αποφύγει τον άγνωστο κίνδυνο, όπου κάθε κίνηση θα μπορούσε να είναι η τελευταία τους.