Ένα Καινούριο Αύριο
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Νάνι Μορέτι
Ο Τζιοβάνι, ένας διάσημος Ιταλός σκηνοθέτης, πρόκειται να ξεκινήσει τα γυρίσματα της νέας, πολιτικού περιεχομένου ταινίας του. Παράλληλα, ο γάμος του περνάει σοβαρή κρίση, ο συμπαραγωγός του είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και η ταινία κινδυνεύει να ακυρωθεί ενώ η ταχέως μεταβαλλόμενη κινηματογραφική βιομηχανία δεν του επιτρέπει να υπηρετήσει το σινεμά όπως ξέρει και θέλει εκείνος! Τελικά, ο Τζιοβάνι θα πρέπει να ξανασκεφτεί τον τρόπο που πρέπει πλέον να κάνει κινηματογράφο, αν θέλει να οδηγήσει τον μικρόκοσμο γύρω του σε ένα καινούργιο αύριο γεμάτο χαμόγελα.
–
Πορεία προς τη Ρώμη
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μαρκ Κάζινς
Το 1922 ο Μπενίτο Μουσολίνι, ο ιδρυτής και αρχηγός του Φασιστικού Κόμματος της Ιταλίας, ξεκινά μια θριαμβευτική πορεία από τη Νάπολη προς τη Ρώμη, για να καταλάβει –και τυπικά- την εξουσία. Ο τότε βασιλιάς της Ιταλίας Βιτόριο Εμανουέλε, υποκύπτοντας στη δύναμη των μελανοχιτώνων, «απολύει» τον εν ενεργεία Πρωθυπουργό, τον Λουίτζι Φάκτα, και δίνει τα κλειδιά του ιταλικού κράτους στον Μουσολίνι, στον κυριότερο σύμμαχο του Αδόλφου Χίτλερ, με τον οποίο θα αιματοκυλήσουν λίγα χρόνια αργότερα την Ευρώπη και τον κόσμο. Τα γεγονότα συνέβησαν 28-30 Οκτωβρίου του 1922. Ο ρηξικέλευθος Ιρλανδοσκοτσέζος σκηοθέτης Μαρκ Κάζινς (Mark Cousins, Η Οδύσσεια του Κινηματογράφου) υπογράφει ένα ανεπανάληπτο ντοκιμαντέρ, που δεν περιορίζεται στην άνοδο του Φασισμού στην Ιταλία, αλλά εξετάζει το φαινόμενο της διάχυσης των ακροδεξιών και φασιστικών ιδεών παντού, καθώς και στη συμβολή της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής εικόνας σ’ αυτή την εξάπλωση. Οι παραλληλισμοί με τον Τραμπ, και την είσοδο των οπαδών του στο Καπιτώλιο πριν από δύο χρόνια, είναι μόνο ένα στοιχείο από τα πολλά που χρησιμοποιεί ο Μαρκ Κάζινς για να μιλήσει γι’ αυτό το καρκίνωμα στο κοινωνικό σώμα, για το μελάνωμα του Φασισμού και του Ναζισμού, που ασφαλώς δεν εξαφανίστηκε πλήρως με το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και την ήττα του Άξονα. Με πλούσιο και σπανιότατο αρχειακό υλικό, που καθόλου ή ελάχιστα έχει προβληθεί στο παρελθόν, με γυρίσματα στη σύγχρονη Ιταλία, με σκηνές από κλασικές ιταλικές ταινίες, και αφήγηση από τη σπουδαία Ιταλίδα ηθοποιό Άλμπα Ρορβάχερ, ο Κάζινς μας παραδίδει ένα συγκινητικό, αλλά και υψηλού αισθητικού επιπέδου ντοκιμαντέρ, που μιλά και δείχνει κάποια τρομακτικά φαινόμενα, με έναν εξόχως απολαυστικό τρόπο. Η ταινία χαρακτηρίστηκε «ένα μάθημα ιστορίας».
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
–
Αντίπαλος
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μιλάντ Αλαμί
Ο Ιμάν και η οικογένειά του εγκαταλείπουν το Ιράν και καταλήγουν σε ξενοδοχείο στη Βόρεια Σουηδία. Ο Ιμάν παραμένει πατριάρχης της οικογένειας, αλλά αθετεί την υπόσχεσή του στη σύζυγό του και γίνεται μέλος του τοπικού συλλόγου πάλης. Οι φήμες διαδίδονται, ο φόβος και η απελπισία του Ιμάν αρχίζουν να κυριαρχούν.
–
Arcadia 1900, Champagne D’ Orient
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κώστας Σπυρόπουλος
Η άνοδος, ο θρίαμβος και η πτώση της οικογενειακής Οινοποιίας Αδελφών Παπανικολάου από την Αρκαδία. Ήθελαν να μετατρέψουν το οροπέδιο της Τρίπολης σε μια Καμπανία της Ανατολής. Το όραμά τους δεν ήταν μια υπερφίαλη επιδίωξη, καθώς βασιζόταν στην απόλυτη ταύτιση – ομοιότητα της επαρχίας Καμπανία της Γαλλίας με το οροπέδιο της Μαντινείας σε ό,τι αφορά τη σύσταση του εδάφους, το μικρο-κλίμα, το υψόμετρο και, ιδίως, την καλλιέργεια της αρωματικής ποικιλίας φιλέρι. Ο σκηνοθέτης ανακάλυψε πρωτότυπο κινηματογραφικό υλικό γυρισμένο στην Ελλάδα από το 1916 έως το 1927, από Μαγυάρους, Γάλλους και Έλληνες οπερατέρ, το οποίο προβάλλεται για πρώτη φορά στη χώρα μας.
The Killer
Σκηνοθεσία: Ντείβιντ Φίντσερ
Μετά από μία παραλίγο επιτυχημένη απόπειρα δολοφονίας του, ένας εκτελεστής πολέμα τα αφεντικά του και τον εαυτό του, σε ένα διεθνές ανθρωποκυνηγητό. Η νέα ταινία του Ντείβιντ Φίντσερ (The Social Network, Gone Girl, Zodiac, Seven).
–
Άκου Ποιος Μιλάει
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Θοδωρής Νιάρχος
Ο Φώτης (Μελέτης Ηλίας) είναι σε αδιέξοδο τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Ένας life coach, αυτό είναι το επάγγελμά του, που έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Οι συνεδρίες, που κάποτε επαγγελματικά τον γέμιζαν, δεν του προσφέρουν πλέον την ίδια εσωτερική ικανοποίηση ενώ και στην προσωπική του ζωή έχει απομονωθεί πλήρως. Σε αυτή την κρίσιμη καμπή για τον εαυτό του και την καριέρα του, θα αναλάβει δράση μία γνώριμη σε αυτόν φωνή που ακούγεται μόνο μέσα στο μυαλό του. Είναι η φωνή της συνείδησής του που προσπαθεί να τον κάνει να ζήσει τη ζωή του. Θα καταφέρει ο Φώτης να βρει ξανά τον… Φώτη και τον έρωτα πριν χαθούν όλα; Με εντυπωσιακό cast, με συναισθήματα που ακροβατούν ανάμεσα στο γέλιο και στη συγκίνηση, με πολλές κωμικές καταστάσεις γνώριμες στους περισσότερους από εμάς, η ταινία «Άκου Ποιος Μιλάει» έρχεται να μας θυμίσει πως τελικά η ζωή είναι απλή. Αλλά και πολύ χαρούμενη!
–
Πέντε Νύχτες στου Φρέντι
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Έμα Τάμι
Μπορείς να επιβιώσεις πέντε νύχτες; Το επιτυχημένο και ανατριχιαστικό παιχνίδι τρόμου μετατρέπεται σε μια κινηματογραφική ταινία που θα σας παγώσει το αίμα αφού η Blumhouse – παραγωγός εταιρεία των M3GAN, Νεκρό Τηλέφωνο και Ο Αόρατος Άνθρωπος- μεταφέρει το Πέντε Νύχτες στου Φρέντι στη μεγάλη οθόνη. Η ταινία διηγείται την ιστορία ενός ταλαιπωρημένου νυχτοφύλακα, ο οποίος ξεκινά να εργάζεται στην πιτσαρία Φρέντι Φάζμπεαρ. Κατά τη διάρκεια της πρώτης του μέρας στη δουλειά, συνειδητοποιεί ότι η νυχτερινή βάρδια στου Φρέντι θα είναι πιο δύσκολη απ’ όσο νόμιζε.
–
Ο Νονός (Επανέκδοση)
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Φράνσις Φορντ Κόπολα
1945, Νέα Υόρκη. Ο Δον Βίτο Κορλεόνε, αρχηγός της ομώνυμης οικογένειας μαφιόζων, παντρεύει την κόρη του Κόνι. Ταυτόχρονα, αναζητεί το διάδοχο του. Μία σειρά από βίαια γεγονότα θα οδηγήσουν σε πόλεμο μεταξύ των οικογενειών, έως ότου βρεθεί ο διάδοχος αυτής της πολυπόθητης θέσης. Ο Νονός αποτελεί την 1η ταινία της ομώνυμης τριλογίας.
–
Μπάντι ο Ροκ Σταρ 3
Σκηνοθεσία: Άντονι Μπελ
Μετά την παγκόσμια περιοδεία του, ο Μπάντι παίρνει λίγο χρόνο και επιστρέφει στο χωριό του. Όταν μαθαίνει ότι η μπάντα κοριτσιών, K-9, δεν ξέρει ποιος είναι ο Άνγκους Σκάτεργουντ, αποφασίζει να λάβει μέρος στο μουσικό διαγωνιστικό σόου, Battle the Beat, για να εμπνεύσει μια νέα γενιά ροκ σταρ. Αλλά ο Μπάντι διαχειρίζεται περισσότερα από όσα μπορεί όταν ασχολείται με το τηλεοπτικό σόου, καθώς παραμελεί τους στόχους του και μετατρέπεται εν μια νυκτί σε τηλεπερσόνα.