Ραγισμένες Καρδιές

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ζιλ Λελούς

Μεγαλωμένος σε μια προβληματική γειτονιά, ο επαναστάτης έφηβος Clotaire ερωτεύεται τη συμμαθήτριά του Jackie, γοητευμένος από το ατρόμητο πνεύμα και την οξυδέρκειά της. Καθώς ο δυνατός πρώτος έρωτας ανθίζει ανάμεσα στους δυο τους, η ανεξέλεγκτη βία των συμμοριών τον παρασύρει σε ένα πολύ πιο σκοτεινό μονοπάτι και τελικά καταστρέφει όλα όσα έχουν χτίσει, όταν κατηγορείται για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε. Μετά από πολλά χρόνια χώρια, ζώντας διαμετρικά διαφορετικές ζωές, οι ερωτευμένοι εραστές ανακαλύπτουν ότι κάθε μονοπάτι που πήραν τους οδηγεί ξανά κοντά, αλλά θα θριαμβεύσει η αγάπη έναντι στην αναζήτηση του Clotaire για εκδίκηση;

Θρίαμβος

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κριστίνα Γκρόζεβα, Πέταρ Βαλτσάνοφ

Το “ΘΡΙΑΜΒΟΣ” είναι μια πολιτική σάτιρα εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα, που εκτυλίσσεται στη Βουλγαρία λίγο μετά την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος, στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Η χώρα βρίσκεται σε σύγχυση, οι κυβερνήσεις αλλάζουν διαρκώς, ενώ στους δρόμους της Σόφιας ξεσπούν διαδηλώσεις. Την ίδια στιγμή, περίπου 30 χιλιόμετρα μακριά από την πρωτεύουσα, μια μυστική ομάδα υψηλόβαθμων στρατιωτικών, σε συνεργασία με ένα μέντιουμ, αναζητά μια εξωγήινη ηγετική δύναμη, η οποία – σύμφωνα με τις θεωρίες τους – θα επαναφέρει τη χαμένη δόξα της Βουλγαρίας και θα οδηγήσει τη χώρα στον απόλυτο θρίαμβο.

Η Ταξιδιώτισσα

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Χονγκ Σανγκ-σου

Μια Γαλλίδα στην Κορέα μετά από οικονομικές δυσκολίες γίνεται δασκάλα γαλλικών για δύο νεαρές γυναίκες, βρίσκοντας παρηγοριά ξαπλώνοντας σε βράχους και πίνοντας makgeolli.

Επτά Πέπλα

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ατόμ Εγκογιάν

Η σκηνοθέτις θεάτρου Jeanine έχει αναλάβει την αναβίωση του πιο διάσημου έργου του πρώην μέντορά της και εραστή της, την όπερα «Salome». Ενώ εργάζεται στην παραγωγή του έργου, το οποίο αφορά στο τραύμα της πρωταγωνίστριας Salome, η Jeanine πρέπει να επαναδιαπραγματευτεί αρκετές σχέσεις στη ζωή της. Ταυτόχρονα, το ταξίδι της διασταυρώνεται με αυτό αρκετών μελών του συνεργείου με απροσδόκητους τρόπους. Καθώς η βραδιά έναρξης πλησιάζει, αυτές οι διάφορες επιθυμίες και φιλοδοξίες αρχίζουν να συγκρούονται και η ιστορία της Salome αποκτά νέο νόημα για τη Jeanine.

Έχω κάτι να πω

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Στράτος Τζίτζης

Η κωμωδία ενός σκεπτόμενου ανθρώπου που θέλει να πάρουν σοβαρά τις φιλοσοφικές του απόψεις ενώ αυτός δεν είναι παρά ένας αποτυχημένος σκηνοθέτης. Ο Σταύρος διδάσκει σε μια σχολή κινηματογράφου. Θέλει τα σενάρια να έχουν κάποιο βαθύ νόημα. Έτσι, έχει ελάχιστους σπουδαστές στην τάξη του και χάνει τη δουλειά του. Αποφασίζει να γράψει τις σκέψεις του για το βαθύτερο νόημα σε ένα βιβλίο. Αυτό, όμως, δεν φαίνεται να ενδιαφέρει κανέναν. Τότε βρίσκει μια απρόσμενη αναγνώστρια…

Ένας Απλός Άνθρωπος

Σκηνοθεσία / Σενάριο:  Ντέιβιντ Αγιέρ

Ο Λέβον Κέιντ άφησε πίσω του μία επιτυχημένη καριέρα στις μυστικές επιχειρήσεις των Ειδικών Δυνάμεων για να ζήσει μια απλή ζωή δουλεύοντας στην οικοδομή. Όμως, όταν η κόρη του αφεντικού του, που είναι σαν οικογένεια για εκείνον, πέφτει θύμα εμπόρων ανθρώπων, η αναζήτησή του για να τη φέρει πίσω αποκαλύπτει έναν κόσμο διαφθοράς πολύ μεγαλύτερο από ό,τι θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί.

Οντότητα

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ντέμιαν ΜακΚάρθι

Ένα απομακρυσμένο εξοχικό σπίτι. Μια άγρια δολοφονία που ζητά δικαιοσύνη. Μια καταραμένη κούκλα με δική της βούληση. Και ένα μέντιουμ που είναι αποφασισμένο να φτάσει στη λύση ενός μυστηρίου, ακόμη κι αν χρειαστεί να επιστρατεύσει υπερφυσικά μέσα. Ο Ντέμιαν ΜακΚάρθι, τον οποίο γνωρίσαμε από το εξαιρετικό, εξίσου τρομακτικό ντεμπούτο του, «Caveat», πριν πέντε χρόνια, ενώνει συστατικά στοιχεία που διαχρονικά αγαπάμε στις ταινίες τρόμου και τους δίνει νέα πνοή και δυναμική με μαεστρία στη δημιουργία δυσοίωνης ατμόσφαιρας και ανατριχιαστικού σασπένς.

Η Ορχήστρα του αδερφού μου

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Emmanuel Courcol

Ο Τιμπό (Μπενζαμέν Λαβέρν της Comédie Française) είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος διευθυντής ορχήστρας. Όταν έρχεται αντιμέτωπος με ένα πρόβλημα υγείας, ανακαλύπτει ότι είναι υιοθετημένος και έχει έναν μικρότερο αδερφό στην επαρχία, τον Τζίμι (Πιέρ Λοτέν – Ένας Θρίαμβος), ο οποίος εργάζεται στο εστιατόριο ενός σχολείου και παίζει τρομπόνι στην τοπική φιλαρμονική ορχήστρα που αποτελεί το καμάρι και την ελπίδα μιας εργατικής κοινότητας που απειλείται από την ανεργία. Οι δυο τους δεν φαίνεται να έχουν πολλά κοινά εκτός από την αγάπη τους για τη μουσική, αλλά όταν ο Τιμπό αντιλαμβάνεται το εξαιρετικό ταλέντο του αδερφού του, αποφασίζει να διορθώσει τις αδικίες του πεπρωμένου και να τον βοηθήσει να αναπτύξει τα ταλέντα του.

The Opera! Άριες για έναν Έρωτα

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Νταβίντε Λιβερμόρε, Πάολο Τζεπ Κούκο

Ένας ξαφνικός πυροβολισμός καταστρέφει το όνειρο δύο ερωτευμένων τη μέρα του γάμου τους. Η μοίρα του Ορφέα και της Ευρυδίκης είναι σκληρή: τη μέρα που ήθελαν να επισφραγίσουν την αγάπη τους, η ψυχή της Ευρυδίκης παίρνει τον δρόμο για τον κάτω κόσμο. Απαρηγόρητος, ο Ορφέας θα ξεκινήσει ένα επικίνδυνο ταξίδι για να καταφέρει να φέρει πίσω την αγαπημένη του από τον Άδη. Ένα ταξίδι που θα κάνει τον ατρόμητο ήρωα να συνειδητοποιήσει την ένταση των συναισθημάτων του και να έρθει αντιμέτωπος με τους βαθύτερους του φόβους. Το ταξίδι αυτό θα τον φέρει σε κόσμους παράξενους, αλλά και σε επαφή με μερικά από τα σπουδαιότερα μουσικά κομμάτια και άριες στην ιστορία της μουσικής. Θα καταφέρει η αγάπη να νικήσει το θάνατο;

Λατρεία – Οι Καλτ Ελληνικές Ταινίες (Μου)

Σκηνοθεσία: Μελέτης Μοίρας

Πώς αντιλαμβανόμαστε το καλτ και ποιες ταινίες διαμόρφωσαν τον όρο στην Ελλάδα; Η «Λατρεία» εξερευνά το καλτ φαινόμενο κυρίως μέσα από τα: «Τσίου» του Μάκη Παπαδημητράτου, «Σπιρτόκουτο» του Γιάννη Οικονομίδη, «Ας Περιμένουν οι Γυναίκες» του Σταύρου Τσιώλη και το επεισόδιο «Βιετνάμ» από το «Όλα είναι Δρόμος» του Παντελή Βούλγαρη, συγκεντρώνοντας μαρτυρίες δημιουργών και συντελεστών, όπως και ανθρώπων του δημοσιογραφικού και καλλιτεχνικού χώρου.

Yu-Gi-Oh!: Η Σκοτεινή Πλευρά των Διαστάσεων

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Σατόσι Κουγουαμπάρα

Το διακύβευμα ποτέ δεν ήταν μεγαλύτερο. Η αντιπαλότητα ποτέ εντονότερη. Τα ρίσκα ποτέ μεγαλύτερα. Μία λανθασμένη κίνηση – μία κάρτα λιγότερη – και το παιχνίδι τελειώνει μια για πάντα.