Στα Άκρα
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Τζιορντάνο Γκεντερλίνι
Ο Λεό, ένας οδηγός μετρό, καθώς οδηγεί προσεγγίζοντας τον επόμενο σταθμό, βλέπει έναν άντρα σε ένταση, στην άκρη της πλατφόρμας. Λίγο πριν πέσει στις γραμμές, αναγνωρίζει στο πρόσωπό του τον γιο του. Καθώς ο Λεό, δεν είχε συναντήσει το παιδί του για χρόνια, ανακαλύπτει πως ο νεαρός ήταν μπλεγμένος σε μια αιματηρή ληστεία, και αποφασίζει να ακολουθήσει τα ίχνη των δολοφόνων του.
–
Άιφελ
Σκηνοθεσία: Μαρτέν Μπουρμπουλόν
Βασισμένη στα αληθινά γεγονότα πίσω από τη δημιουργία ενός από τα πιο επιβλητικά και δημοφιλή μνημεία στον κόσμο, αλλά και στην ταραχώδη ζωή του εμπνευστή του, το «Άιφελ» είναι μια ταινία για τον απαγορευμένο έρωτα και τις συνέπειές του. Μετά τη συμμετοχή του στο Άγαλμα της Ελευθερίας, ο διάσημος μηχανικός Γκιστάβ Άιφελ πιέζεται από τη γαλλική κυβέρνηση να δημιουργήσει κάτι θεαματικό για την Παγκόσμια Έκθεση του 1889 στο Παρίσι, ενώ ο ίδιος θέλει απλά να σχεδιάσει το μετρό της πόλης. Ξαφνικά, όλα αλλάζουν όταν ο Άιφελ συναντά μια μυστηριώδη γυναίκα από το παρελθόν. Το ανομολόγητο πάθος τους θα ξυπνήσει ξανά και θα τον εμπνεύσει να αλλάξει για πάντα τον Παριζιάνικο ουρανό.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
–
Αμίρα
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μοχάμεντ Ντίαμπ
Η Αμίρα, μια 17χρονη Παλαιστίνια, ήρθε στον κόσμο χάρη στο σπέρμα που είχε φυγαδεύσει ο φυλακισμένος πατέρας της, Ναγουάρ, από το κελί του εγκλεισμού του. Η αγάπη και η στοργή των ανθρώπων του περιβάλλοντός τους την αποζημιώνουν -και με το παραπάνω- για την απουσία του πατέρα. Αλλά, όταν αποκαλύπτεται πως ο Ναγουάρ είναι στείρος, η Αμίρα χάνει τη γη κάτω απ’ τα πόδια της.
–
Μυστικός Πράκτορας OSS 117: Από την Αφρική με Αγάπη
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Νικολά Μπεντός
1981. O ΟSS 117, είναι ξανά κοντά μας. Σε αυτή την αποστολή – πιο δύσκολη, πιο επικίνδυνη και πιο καυτή από ποτέ! – βρίσκεται στη Αφρική, με σκοπό να προστατέψει έναν πρόεδρο από επαναστάτες, και αναγκάζεται για πρώτη φορά να συνεργαστεί με τον νέο και πολλά υποσχόμενο πράκτορα OSS 1001. Αντικαταστάτης, συνεργάτης ή ανταγωνιστής; Η τρίτη ταινία στις μυστικές περιπέτειες του κατασκόπου OSS 117.
–
Τελευταίο Καλοκαίρι
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Αντονέτα Αλαμάτ Κουσιγιανόβιτς
Οι εντάσεις κλιμακώνονται ανάμεσα στην ανήσυχη έφηβη Γιούλια και τον καταπιεστικό πατέρα της Άντε, όταν τους επισκέπτεται ένας παλιός οικογενειακός φίλος, στο σπίτι τους, σε ένα νησάκι της Κροατίας. Καθώς ο Άντε επιχειρεί να κλείσει μία συμφωνία που θα τους αλλάξει τη ζωή, η Γιούλια προσπαθεί να ξεφύγει από την ηρεμία και την απομόνωση, επιζητώντας την παρέα του ισχυρού επισκέπτη, ο οποίος της προσφέρει μία γεύση ελευθερίας, μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο, όπου ξυπνούν η επιθυμία και η βία.
–
Η Πανσιόν
Σκηνοθεσία: Τόμας Ζιλού
Για να αποφύγει τη φυλακή, ο 30άρης Μιλάν, αναγκάζεται να εκτελέσει 300 ώρες κοινωφελούς εργασίας σε έναν οίκο ευγηρίας. Οι πρώτες του εβδομάδες είναι μια πραγματική κόλαση! Γρήγορα όμως υιοθετείται από συνταξιούχους, ιδιαίτερα από μια ομάδα 7 αχώριστων που του διδάσκουν, ο καθένας με τον τρόπο του, το όραμά του για τη ζωή. Με τις εβδομάδες, ο Μίλαν ανακαλύπτει ότι το ίδρυμα εκμεταλλεύεται την ευπάθεια των κατοίκων του. Τότε αποφασίζει να οργανώσει μια μεγάλη απόδραση, αλλά τα προβλήματά του δεν έχουν τέλος…