Οι TAU μαζί με την Venus Volcanis στο Ρομάντσο

Την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου στο ΡΟΜΑΝΤΣΟ, οι TAU έρχονται από το Βερολίνο για να μας μυήσουν στη «θεραπευτική» μουσική, ενώ η Venus Volcanism θα παρουσιάσει το νέο σόλο project της, Ριζίτικα, ένα σύγχρονο μουσικό δρώμενο με ιαματικές επεκτάσεις.

Το μουσικό πρότζεκτ TAU δημιουργήθηκε μετά από μια σαμανική εμπειρία αφύπνισης που βίωσαν τα μέλη του, περνώντας χρόνο με αυτόχθονες, στην έρημο του Real De Catorce στο βορειοδυτικό Μεξικό. Η μυστικιστική δύναμη της ερήμου ήταν μεγάλη έμπνευση για το βαθιά ψυχεδελικό EP των TAU, με τίτλο Wirikuta που είναι το όνομα της ερήμου στην ντόπια διάλεκτο των ιθαγενών. Ο Shaun Nunutzi των Tau και μέλος του συγκροτήματος Dead Skeletons στο παρελθόν, είπε, για το χρόνο που πέρασε στην έρημο: “Το να ξοδεύεις χρόνο σε ένα τέτοιο μέρος, ξυπνά τις αισθήσεις, σε κάνει να αισθάνεσαι συνδεδεμένος με τη γη. Έχεις το χρόνο να σκεφτείς και να αφήσεις την διαίσθηση ελεύθερη, κάτι που βοηθάει τη δημιουργική διαδικασία“.

Το τραγούδι “It’s Already Written”, είναι το πρώτο single από το δεύτερο άλμπουμ των TAU, Drones of Praise που θα κυκλοφορήσει στις 4 Φεβρουαρίου 2019. Aποτελείται από έναν συνδυασμό καταιγιστικών μάντρα με την σχεδόν αθόρυβή ονειρική άρπα του Andy Aged και το κοσμικό σαξόφωνο του Idris Ackamoor, frontman των Pyramid και πρωτεργάτη του Chicago free jazz ήχου της δεκαετίας του ‘70. Ταυτόχρονα η αίσθηση εσωτερισμού του frontman Sean Mulrooney υπενθυμίζει στον ακροατή ότι η σύλληψη των TAU έγινε στην psych σκηνή του Βερολίνου. Αυτή η συναρπαστική συνεργασία είναι μια γεύση από το νέο άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει, ένα μικρό διαμάντι για τους λάτρεις της ποιοτικής ψυχεδελικής ροκ τραγουδοποιίας. Ο ήχος των TAU μερικές φορές είναι πολύ μαλακός για να ακουστεί, γι’ αυτό και απαιτεί ειδική προσοχή και συγκέντρωση από τους ακροατές.

Venus Volcanism

Η Venus Volcanism έρχεται στο Ρομάντσο για να παρουσιάσει το νέο σόλο project της που λέγεται Ριζίτικα, ένα εγχείρημα που εστιάζει κυρίως στη μελέτη των δημοτικών τραγουδιών της Κρήτης, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου προβληματισμού αναφορικά με τη σημερινή, σύγχρονη συνθήκη δημιουργίας και απόδοσής τους. Το ερώτημα που τίθεται είναι, αν και κατά πόσο η ακρόαση, παρακολούθηση και συμμετοχή σε ένα σύγχρονο μουσικό δρώμενο μπορεί να είναι ιαματική για τον ερμηνευτή και τους ακροατές.

Ο δωρικός ρυθμός από τα ριζίτικα, η φωνή, οι ήχοι της φύσης και των ζώων, σε συνδυασμό με τα drones από τα συνθεσάιζερ και τους προγενετικούς ήχους που αντιλαμβανόμαστε στη μήτρα, θα συνθέσουν το ηχητικό μωσαϊκό αυτής της παραστατικής τέχνης. “Το δημοτικό τραγούδι, ως ποίηση και μελωδία, αποτελεί το πιο εκφραστικό μέσο εξωτερίκευσης της χαράς και της ελπίδας, του πόνου και της απογοήτευσης, της συγκίνησης και της αισιοδοξίας αλλά και του στοχασμού και της βιοσοφίας του ανθρώπου. Δεν είναι μόνο ο άνθρωπος το θέμα του τραγουδιού. Παράλληλα με αυτόν, ζώα, πουλιά, δέντρα, βουνά, ήλιος και αστέρια, ουρανός και άνεμοι, παρουσιάζονται ανθρωπομορφικά να συζητούν, να κρίνουν, να αποκαλύπτουν μυστικά, με εικόνες ιδιαίτερης πλαστικότητας και εξαίσιου κάλλους, τόσον ως προς τον αισθητό όσον και τον ιδεατό κόσμο…”

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ