Ορέστης του Ευριπίδη στο Θέατρο Άνετον

Η θεατρική ομάδα kunst θα συμμετέχει στο φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή- Φωνές της Πόλης, του Δήμου Θεσ/νίκης με την παράσταση ΟΡΕΣΤΗΣ του Ευριπίδη σε μετάφραση Γ. Χειμωνά. Οι ημερομηνίες της παράστασης είναι 16 και 17 Μαρτίου 2015 στις 21.00, στο θέατρο Άνετον.

Η θεατρική ομάδα kunst θα συμμετέχει στο φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή- Φωνές της Πόλης, του Δήμου Θεσ/νίκης με την παράσταση ΟΡΕΣΤΗΣ του Ευριπίδη σε μετάφραση Γ. Χειμωνά. Οι ημερομηνίες της παράστασης είναι 16 και 17 Μαρτίου 2015 στις 21.00, στο θέατρο Άνετον.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία Μιχάλης Σιώνας

Μουσική Δημήτρης Μαρωνίδης

Σκηνικός χώρος Κunst

Eπιμέλεια κοστουμιών Μάνου Αριστέα

Bοηθοί Σκηνοθέτη Τριφωνία Αγγελίδου & Χάρης Παπαδόπουλος

Φώτα Πολύβιος Σερδάρης & Μιχάλης Σιώνας

Ηθοποιοί Διαμαντής Αδαμαντίδης, Κατερίνα Λύκου,Τάσος Ροδοβίτης, Άννα Σωτηρούδη, Αλέξανδρος Τσακίρης.

Η Παράσταση

Ο σκηνικός χώρος αποτελείται από έναν μοναστηριακό πάγκο, πίσω από ένα σκάμμα χώματος 16 τ.μ.

Οι πέντε ηθοποιοί, παρόντες καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης στον σκηνικό χώρο, ερμηνεύουν όλα τα πρόσωπα του δράματος, χωρίς κανένα στοιχείο μεταμφίεσης από ρόλο σε ρόλο.

Τα μέρη του Χορού δεν αρθρώνονται ποτέ, επιτρέποντας στους ήρωες να αφηγηθούν τη δράση και τις συγκρούσεις με έναν πιο άμεσο και καταιγιστικό ρυθμό.

Η σκηνοθεσία στοχεύει στην ανάδειξη του λόγου, ποιητή και μεταφραστή, μένοντας μακριά από σκηνοθετικά τεχνάσματα και έμμεσες αναγωγές στο σήμερα.

Το Έργο

Ο γιός του Βασιλιά Αγαμέμνωνα Ορέστης και η αδελφή του Ηλέκτρα, υπακούοντας σε χρησμό του θεού Απόλλωνα, σκοτώνουν την μητέρα τους Κλυταιμνήστρα. Οι πολίτες του Άργους τους καταδικάζουν για την πράξη τους αυτή σε θάνατο. Οι δύο πρωταγωνιστές παλεύουν για την επιβίωση τους με κάθε τρόπο.

Ο ‘’Ορέστης’’ διδάχθηκε το 408 π.χ. λίγο πριν ο Ευριπίδης εγκαταλείψει την Αθήνα και εγκατασταθεί στη Μακεδονία.

Το πολιτικό αυτό κείμενο του Ευριπίδη θίγει μεταξύ άλλων, αξίες όπως η ορθότητα της γνώμης και η αίσθηση του δικαίου. Έχοντας βιώσει τα ολέθρια αποτελέσματα των αποφάσεων των αρχόντων, το πλήθος εξακολουθεί να αποπροσανατολίζεται και να αποφασίζει για τη μοίρα του, όχι σκεπτόμενο τις ανθρώπινες αξίες, αλλά ακολουθώντας τυφλά τον καλό ρήτορα. Σε έναν κόσμο ανασφάλειας και παρακμής, ο αγώνας για τα ιδανικά έχει μετατραπεί σε αγώνα επιβίωσης.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ