OUT OF THE BOX CHALLENGE
Μαθητικός Διαγωνισμός Φαντασίας και Κριτικής Ικανότητας, 4ος Χρόνος
Πώς θα δραπετεύσεις από ένα blender;
Πόσες φορές τραβιούνται τα καζανάκια σ’ ένα σχολείο μέσα σ’ έναν χρόνο;
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Ποιος θα πάρει το τελευταίο σουτ που θα κρίνει αν θα κερδίσει η ομάδα σου;
Το Out of the Box Challenge έρχεται και φέτος ακόμα πιο ανανεωμένο! Αυτήν τη φορά η Α φάση θα γίνει ηλεκτρονικά για να μπορούν να πάρουν μέρος όλοι με ασφάλεια από το σπίτι τους!
Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις γρίφους και προβλήματα λογικής; Έχεις τη φαντασία ενός συγγραφέα; Την τετράγωνη λογική ενός μαθηματικού; Είσαι πρακτικός όσο ένας μηχανικός; Έχεις το βάθος σκέψης ενός φιλοσόφου; Τη δημιουργικότητα ενός καλλιτέχνη;
Πόσο γρήγορα και σωστά μπορείς να πάρεις αποφάσεις; Πόσο σίγουρος είσαι για τις δυνατότητές σου;
Δέξου την πρόκληση και έλα να το ανακαλύψουμε μαζί!
Σε αυτή την πρόκληση δε θα σε βοηθήσει να θυμάσαι πράγματα απ’ έξω! Δεν απαιτείται καμία προηγούμενη γνώση και δε χρειάζεται να διαβάσεις τίποτα από πριν! Χρειάζεται να επιστρατεύσεις την επιμονή, τη συγκέντρωση, την κρίση και τη φαντασία σου.
Να θυμάσαι: Δεν υπάρχουν όρια για τον άνθρωπο που έχει αστείρευτη φαντασία!
Η Α’ φάση του διαγωνισμού είναι στις 6 Μαρτίου!
Σε περιμένουμε! Αιτήσεις μέχρι 28 Φεβρουαρίου.
Κλείσε τη θέση σου στο OutoftheBoxChallenge.gr
Για το OOTBC έχουν πει:
«Μου άρεσαν πολύ τα θέματα που είχαμε φέτος, ήταν καλύτερα από τα περσινά και κάθε χρόνο είναι και καλύτερα! Ελπίζω να γίνει το ίδιο και του χρόνου.»
– Μυρτώ Δ’ τάξη
«Η Ελένη έλαβε μέρος σε κάτι τέτοιο πρώτη φορά και γύρισε ενθουσιασμένη! Συνήθως δεν μου περιγράφει την μέρα της… αυτήν την φορά όμως έμαθα αρκετά! Σας ευχαριστούμε!»
– Κατερίνα, γονιός
«Το πιο συγκινητικό είναι το ότι ενθαρρύνετε τη φαντασία των παιδιών που το σχολείο, κατά κύριο λόγο, συνθλίβει.»
– Αγγελική, γονιός
«Πρώτη φορά έδωσα τέτοιο διαγώνισμα και μου φάνηκε υπέροχο.»
– Άννα, Γ’ τάξη
«Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω όλους εσάς στη Χαρισμάθεια που δίνετε σε τόσα παιδιά την ευκαιρία να σκεφτούν έξω από το κουτί. Πήρα μέρος και πέρυσι και είχατε πολύ ωραίες ερωτήσεις, αλλά φέτος ήταν εκπληκτικές, πραγματικά ευχαριστιόσουν να τις διαβάζεις. Λυπάμαι που δεν έγραψα πολλές αλλά ξεχάστηκα διαβάζοντάς τες μία-μία. Σας συγχαίρω πραγματικά που κάτσατε και τις σκεφτήκατε, αλλά και που θα κάτσετε να τις διορθώσετε, πράγμα που σημαίνει ότι το κάνετε με αγάπη και μεράκι (όπως λέει η γιαγιά μου). Μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα το μήνυμα ενός παιδιού που δεν θα περάσει καν (δεν με νοιάζει όμως για την εμπειρία το έκανα και άξιζε). Απλά θα ήθελα με κάποιον τρόπο να σας ευχαριστήσω για αυτό το απίστευτο ντοσιέ. Τώρα που τελείωσε ο χρόνος μου πάω με ένα χαμόγελο στα χείλη να μαζέψω ελιές με τον παππού μου που του το είχα υποσχεθεί. Και να μια συμβουλή που μου την είπε κάποιος: το χθες μακρινό, το αύριο μυστικό, μα του σήμερα τα δώρα αν τα θες, ζήσε το τώρα (και το ζω).»
– Προμηθέας, Στ’ τάξη
ΧΑΡΙΣΜΑΘΕΙΑ
«Βάλαμε στόχο να κάνουμε το σχολείο όπως θα έπρεπε να είναι: Ένας χώρος όπου κάθε παιδί θα βρίσκει χώρο έκφρασης, θα αναπτύσσει τις δεξιότητές του, θα παίρνει γνώσεις, αλλά θα καλύπτει και τις συναισθηματικές του ανάγκες. Μία εκπαίδευση που θα τοποθετεί το σχολείο μέσα στην κοινωνία και την κοινωνία μέσα στο σχολείο. Μία εκπαίδευση που θα είναι χτισμένη με χιούμορ, φαντασία και θα χαρίζει εμπειρίες. Ένα όμορφο ταξίδι, με προκλήσεις, με δυσκολίες, με εκπλήξεις, που πάντα θα αφήνει στο τέλος την αίσθηση της ικανοποίησης και της πληρότητας στους ταξιδιώτες του, μαζί με έναν θησαυρό από σκέψεις, στιγμές, εικόνες, αρώματα και γεύσεις. Ένα σχολείο με προσωπικότητα.
Δε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε παιδιά που βαριούνται την αποστήθιση και δε θεωρούνται καλοί μαθητές σήμερα, να είναι κινητοποιημένα, να σκέφτονται και να δημιουργούν σε ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης; Δε χρειάζεται να γίνει πιο εύκολη η εκπαίδευση, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γίνει πιο ουσιαστική, πιο ενδιαφέρουσα και πιο ευχάριστη.»
Αλέξανδρος Παπανδρέου,
Υπεύθυνος εκπαιδευτικών προγραμμάτων Χαρισμάθειας,
Σύμβουλος εκπαίδευσης διεθνούς σχολείου (IB)