Reviews
Ο «Πλούτος» του Αριστοφάνη από το Κ.Θ.Β.Ε. στην Επίδαυρο | Κριτική Θεάτρου
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση «Πλούτος» του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Γιάννη...
Ο Φρεντερίκ Λενουάρ στο βιβλίο του για τον Καρλ Γιουνγκ αποτυπώνει τον θαυμασμό του για τον διάσημο ψυχαναλυτή
Ο Καρλ Γιουνγκ σημάδεψε τον εικοστό αιώνα και διαμόρφωσε τη δική του σχολή ερχόμενος...
Η σημασία του μέτρου και οι «8 Γυναίκες» σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη | Κριτική Θεάτρου
Οι «Οκτώ Γυναίκες» περιοδεύουν σε μια καλοκαιρινή διανομή, η οποία αδικεί πρωτίστως το έργο...
«Ορέστεια» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου | Κριτική Θεάτρου
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση της τριλογίας «Ορέστεια» του Αισχύλου, όπως...
Ένας λυρικός «Δον Κιχώτης» σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου | Κριτική Θεάτρου
Ο Δον Κιχώτης, το σημαντικότερο και πλέον γνωστό από τα μυθιστορήματα του Ισπανού συγγραφέα...
Η κατά Στόουν “Μήδεια” στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | Κριτική Θεάτρου
Η Μήδεια σε κείμενο και σκηνοθεσία Σάιμον Στόουν (Simon Stone) ανέβηκε στο «Θέατρο Παλλάς»...
«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» από τον Τιμοφέι Κουλιάμπιν | Κριτική Θεάτρου
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση «Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη,...
Signal to noise από το θίασο Forced Entertainment | Κριτική Θεάτρου
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση «Signal to noise» του θιάσου Forced...
Ο Anselm Kiefer και η περιπέτεια της θείας Υλικότητας
Η γκαλερί Gagosian παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση του Anselm Kiefer στην Αθήνα.
Ο Κάρλο Λουκαρέλι στην «τριλογία του φασισμού» παντρεύει την ιστορία και το αστυνομικό δαιμόνιο
Ο κόσμος του Κάρλο Λουκαρέλλι (Carlo Lucarelli) σημαδεύεται μέσα από τη μορφή του αστυνόμου...
Ο Σεμπάστιαν Μπάρι στον “καιρό του Θεού” βουτάει στα άδυτα της ανθρώπινης μνήμης
Πιστός στρατιώτης της μεγάλης ιρλανδικής σχολής, ο Σεμπάστιαν Μπάρι φιλοτεχνεί την προσωπογραφία ενός καθημερινού...
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» στο Φεστιβάλ Αθηνών | Κριτική Θεάτρου
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Η αγαπημένη του κυρίου...
«Κρυπτόγαμα» του Μιχάλη Αλμπάτη | Κριτική Θεάτρου
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση «Κρυπτόγαμα» σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη, στο...
«Το ποτάμι» του Πίτερ Χέλερ μας σαγηνεύει με την ορμή του και μας παρασέρνει στο διάβα του
Ο Πίτερ Χέλερ (Peter Heller) έχοντας τη φύση για οδηγό του και τον άνθρωπο...
Ο χαρταετός – Λετισιά Κολομπανί: Μια ιστορία για τη γυναίκα σε έναν τόπο με τραγικές ανισότητες
Μετά την Πλεξούδα, ένα έργο που συγκίνησε βαθιά, η Λετισιά Κολομπανί πιάνει ξανά το...
Κριτικές Θεάτρου | «Ένας εχθρός του λαού», «Ριχάρδος ΙΙΙ*», «Κάτι διαφορετικό 2», «Αίμα στη σκηνή»
Κριτική ανασκόπηση από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη των παραστάσεων «Ένας εχθρός του λαού», «Ριχάρδος ΙΙΙ*»,...