Reviews
Το βιβλίο της ανησυχίας: Κριτική βιβλίου του Φερνάντο Πεσσόα
Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο του Φερνάντο Πεσσόα, "Το βιβλίο της...
«Ορέστης»: Συνειδησιακό αδιέξοδο
Ο «Ορέστης» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Αναστασάκη, είναι μία παράσταση με αισθητική και...
Το Baby Trio έφερε έναν jazz αέρα στο Πάρκο του ΚΠΙΣΝ
Στα πλαίσια του κύκλου συναυλιών «Jazz Chronicles» του ΚΠΙΣΝ, το Baby Trio του Γιώργου...
ΜΕ – ΤΙ, Το βιβλίο των παρεμβάσεων στη ροή των πραγμάτων: Κριτική βιβλίου του Μπέρτολτ Μπρεχτ
Ο Γιάννης Αντωνιάδης γράφει κριτική για το βιβλίο του Μπέρτολτ Μπρεχτ, Το βιβλίο των...
Το βιβλίο της σκόνης: Κριτική βιβλίου του Φίλιπ Πούλμαν
Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο του Φίλιπ Πούλμαν, «Το βιβλίο της...
Ντόντζερς: Κριτική βιβλίου του Μπιλ Μπέβερλυ
Ο Γιάννης Αντωνιάδης γράφει κριτική για το βιβλίο του συγγραφέα Μπιλ Μπέβερλυ, με τίτλο...
Άσωτοι: Κριτική βιβλίου του Γκρεγκ Τζάκσον
Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο Άσωτοι, του Γκρεγκ Τζάκσον, που κυκλοφορεί...
Paul Chan: Τέχνη Πολύτροπος
Επιχειρώντας να εξερευνήσει την ουσία του όρου «πολύτροπος» η Φαίη Τζανετουλάκου ακολουθεί τον μεσμερικό...
“Μπορείς να δεις τι μένει από τη νύχτα”: Μια αναγνωστική συνομιλία
Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο Μπορείς να δεις τι μένει από...
True Blood: Tο νέο καλλιτεχνικό αίμα της χώρας
Η Φαίη Τζανετουλάκου επισκέφτηκε τις δύο καλοκαιρινές εκθέσεις πτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών της Ανώτατης...
Ανταπόκριση από το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας reloaded
Το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας συνεχίζεται με ενδιαφέρουσες παραστάσεις και η Παρασκευή Τεκτονίδου...
«Το Πλέγμα»: Ο θαυμαστός τρόπος της αλληλεπίδρασης
Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο του Μιχάλη Μοδινού, «Το Πλέγμα», που...
«Αχαρνής»: Διαχρονικό αίτημα ειρήνης
Οι «Αχαρνής» του Αριστοφάνη, θεαματικοί, εύρωστοι και εντυπωσιακοί παρουσιάστηκαν επιτυχώς στο κηποθέατρο Παπάγου στο...
To 24o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας ξεκίνησε δυναμικά!
Η Παρασκευή Τεκτονίδου καταγράφει τις εντυπώσεις της από τις πρώτες παραστάσεις που παρακολούθησε στα...
Boris Charmatz – Enfant: Από την γοητεία της αδράνειας στη μαγεία της δράσης
Η παράσταση Enfant, του Boris Charmatz, που παρουσιάστηκε στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών και...
Τρεις γυναίκες: Κριτική βιβλίου του Ρόμπερτ Μούζιλ
Ο Γιάννης Αντωνιάδης γράφει κριτική για το βιβλίο του Ρόμπερτ Μούζιλ, με τίτλο "Τρεις...