Reviews
Η γυναίκα της σοφίτας – Χρυσηίδα Δημουλίδου: Κριτική βιβλίου
Πάνε πολλά χρόνια από τότε που διάβασα το βιβλίο της Χρυσηίδας Δημουλίδου, "Η γυναίκα...
Έψιλον – Χάουαρντ Τζέικομπσον: Κριτική βιβλίου
«Οι συγγραφείς είναι δύσθυμες ψυχές» είχε πει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Το βήμα»ο...
Αίας – Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος: Κριτική θεάτρου
Από τα πιο πολιτικά και λιγότερο παιγμένα κείμενα του Σοφοκλή, ο «Αίας», παρουσιάζει με...
Εξορία στην Γέννηση – Γιώργος Χ. Στεργιόπουλος: Κριτική βιβλίου
Ο Γιώργος Χ. Στεργιόπουλος στην ποιητική συλλογή του «Εξορία στην Γέννηση» δοκιμάζει την πένα...
Ό, τι αγαπώ είναι δικό σου – Γιάννης Καλπούζος: Κριτική βιβλίου
Ότι αγαπώ την πένα του Γιάννη Καλπούζου είναι γνωστό και μη αμφισβητήσιμο. Το ότι...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα – Ένκε Φεζολλάρι: Κριτική θεάτρου
Μέσα σ’ ένα χαρακτηριστικό πλακιώτικο κτήριο, στη μικρή εσωτερική του αυλή σαράντα θεατές γίνονται...
Είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών: Ρήσος, Κατερίνα Ευαγγελάτου
Η ξεχωριστή σκηνοθετική πρόταση της Κατερίνας Ευαγγελάτου στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών, παρουσιάζεται στον...
ameτρια – Μουσείο Μπενάκη και Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ: Κριτική έκθεσης
Η έκθεση “ameτρια” προέκυψε, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Μουσείου Μπενάκη με το Ίδρυμα...
Νανά – Εμίλ Ζολά: Κριτική βιβλίου
Ο Εμίλ Ζολά εκδίδει την Νανά το 1880 εν μέσω φόβων για έναν γαλλοπρωσικό...
Το βιολί του Ρότσιλντ – Άντον Τσέχοφ: Κριτική βιβλίου
Σε μια πολυτελή έκδοση από τις εκδ. Άγρα κυκλοφορεί το διήγημα του Άντον Τσέχοφ...
Gramatik @ Votanikos Open Air Stage: Live review
Την ώρα που η Ελλάδα αγωνιούσε και οι ''κασσάνδρες'' είχαν πιάσει τα πόστα τους...
Είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών: Μία ιδιότυπη ακουστική περιπλάνηση «Στη μέση του δρόμου»
Η Ερριέττα Μπελέκου γράφει για την περιήγηση - audio walk του Πρόδρομου Τσινικόρη, «Στη μέση του...
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών – Αλέν Μαμπανκού: Κριτική βιβλίου
Χωρίς το μαγικό ελιξίριο της ειρωνείας είναι δύσκολο κανείς να αφηγηθεί με τρόπο αφοπλιστικό...
Είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών: Ρομέο Καστελλούτσι, Go down Moses και Άρης Μπινιάρης, Το ’21
«Αυτό δεν είναι θέατρο», αυτή ήταν η κοινή φράση που άκουσα από θεατές στις...
Το μάτι του βοριά – Χρυσηίδα Δημουλίδου: Κριτική βιβλίου
Το βιβλίο που έχει συζητηθεί όσο κανένα άλλο τον τελευταίο καιρό, είναι αναμφίβολα "Το...
Ο Κροκόδειλος – Μπόμποκ – Φίοντορ Ντοστογιέφσκι: Κριτική βιβλίου
"Ο Ντοστογιέφσκι είναι ένας μεγάλος ρεαλιστής που θέλησε να φωτίσει την άβυσσο του ανθρώπινου...