Reviews

Η γυναίκα της σοφίτας – Χρυσηίδα Δημουλίδου: Κριτική βιβλίου

Πάνε πολλά χρόνια από τότε που διάβασα το βιβλίο της Χρυσηίδας Δημουλίδου, "Η γυναίκα...

Έψιλον – Χάουαρντ Τζέικομπσον: Κριτική βιβλίου

«Οι συγγραφείς είναι δύσθυμες ψυχές» είχε πει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Το βήμα»ο...

Αίας – Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος: Κριτική θεάτρου

Από τα πιο πολιτικά και λιγότερο παιγμένα κείμενα του Σοφοκλή, ο «Αίας», παρουσιάζει με...

Εξορία στην Γέννηση – Γιώργος Χ. Στεργιόπουλος: Κριτική βιβλίου

Ο Γιώργος Χ. Στεργιόπουλος στην ποιητική συλλογή του «Εξορία στην Γέννηση» δοκιμάζει την πένα...

Ό, τι αγαπώ είναι δικό σου – Γιάννης Καλπούζος: Κριτική βιβλίου

Ότι αγαπώ την πένα του Γιάννη Καλπούζου είναι γνωστό και μη αμφισβητήσιμο. Το ότι...

Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα – Ένκε Φεζολλάρι: Κριτική θεάτρου

Μέσα σ’ ένα χαρακτηριστικό πλακιώτικο κτήριο, στη μικρή εσωτερική του αυλή σαράντα θεατές γίνονται...

Είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών: Ρήσος, Κατερίνα Ευαγγελάτου

Η ξεχωριστή σκηνοθετική πρόταση της Κατερίνας Ευαγγελάτου στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών, παρουσιάζεται στον...

ameτρια – Μουσείο Μπενάκη και Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ: Κριτική έκθεσης

Η έκθεση “ameτρια” προέκυψε, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Μουσείου Μπενάκη με το Ίδρυμα...

Νανά – Εμίλ Ζολά: Κριτική βιβλίου

Ο Εμίλ Ζολά εκδίδει την Νανά το 1880 εν μέσω φόβων για έναν γαλλοπρωσικό...

Το βιολί του Ρότσιλντ – Άντον Τσέχοφ: Κριτική βιβλίου

Σε μια πολυτελή έκδοση από τις εκδ. Άγρα κυκλοφορεί το διήγημα του Άντον Τσέχοφ...

Gramatik @ Votanikos Open Air Stage: Live review

Την ώρα που η Ελλάδα αγωνιούσε και οι ''κασσάνδρες'' είχαν πιάσει τα πόστα τους...

Είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών: Μία ιδιότυπη ακουστική περιπλάνηση «Στη μέση του δρόμου»

Η Ερριέττα Μπελέκου γράφει για την περιήγηση - audio walk του Πρόδρομου Τσινικόρη, «Στη μέση του...

Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών – Αλέν Μαμπανκού: Κριτική βιβλίου

Χωρίς το μαγικό ελιξίριο της ειρωνείας είναι δύσκολο κανείς να αφηγηθεί με τρόπο αφοπλιστικό...

Είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών: Ρομέο Καστελλούτσι, Go down Moses και Άρης Μπινιάρης, Το ’21

«Αυτό δεν είναι θέατρο», αυτή ήταν η κοινή φράση που άκουσα από θεατές στις...

Το μάτι του βοριά – Χρυσηίδα Δημουλίδου: Κριτική βιβλίου

Το βιβλίο που έχει συζητηθεί όσο κανένα άλλο τον τελευταίο καιρό, είναι αναμφίβολα "Το...

Ο Κροκόδειλος – Μπόμποκ – Φίοντορ Ντοστογιέφσκι: Κριτική βιβλίου

"Ο Ντοστογιέφσκι είναι ένας μεγάλος ρεαλιστής που θέλησε να φωτίσει την άβυσσο του ανθρώπινου...