Reviews
Την Μήδεια κανείς δεν την αγάπησε
Το τρίτο μέρος μιας τριλογίας που βασίζεται σε ηρωίδες που γνωρίσαμε μέσα από τις...
Η αφιέρωση: Μπότο Στράους, ο ποιητής της σύγχρονης μοναξιάς | Κριτική
Ο Χάρης Φραγκούλης εξόρυξε μέσα από την «Αφιέρωση» (Θέατρο Σφενδόνη) όλο το δαιμόνιο του...
Έγκλημα και Τιμωρία: Οι ακρώρειες της πίστης και της ατομικής εξέγερσης | Κριτική
Ο Δημήτρης Τάρλοου σκηνοθετεί στο θέατρο Πορεία τη δραματοποιημένη μεταφορά του αριστουργήματος του Ντοστογιέφσκι...
«Τα σανδάλια» του Χορχέ Σεμπρούν είναι ένα ταξίδι στους άστατους ερωτικούς τόπους των ανθρώπων
Ο Χόρχε Σεμπρούν (Jorge Semprún) με ιμπρεσιονιστική ματιά γράφει μια ιστορία που είναι γεμάτη...
Γιατί οι Κλέλια Ανδριολάτου-Πάνος Παπαδόπουλος ανέβασαν στο θέατρο του Νέου Κόσμου τον «Εραστή»; | Κριτική
Οι δύο νέοι ηθοποιοί σκηνοθέτησαν τον «Εραστή», δοκιμάζοντας τις δυνατότητες τους με έναν εκ...
The Humans: Ο αθέατος ζόφος της πυρηνικής οικογένειας | Κριτική
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης σκηνοθετεί στο Θέατρο «Μουσούρη» το έργο του Stephen Karam «Τhe Humans»,...
«Η τριλογία της Κοπεγχάγης» της Τόβε Ντιτλέουσεν είναι μια βαθιά και ειλικρινής εξομολόγηση ψυχής
Με απαράμιλλη γενναιότητα και ζυλευτό σθένος η Τόβε Ντιτλέουσεν (Tove Ditlevsen) έχει το κουράγιο...
«Οι Τρεις Ψηλές Γυναίκες» του Μπομπ Γουίλσον στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά | Κριτική
Ο Bob Wilson (Μπομπ Γουίλσον) σκηνοθέτησε τις «Τρεις Ψηλές Γυναίκες» με ενδιαφέροντα τρόπο, επισκιάζοντας...
Σεβάς Χανούμ: Ένα θέατρο verbatim με χυμούς πραγματικής ζωής | Κριτική
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος σκηνοθετεί στη σκηνή του θεάτρου «Σημείο» το μονόπρακτο του Γιώργου Χρονά...
Γάμος, Αγάπη και «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα» στο «Μικρό Άνεσις» | Κριτική
Ο Σωτήρης Τσαφούλιας γνωρίζει πλέον τη θεατρική γραφή του Έρικ-Εμμάνουελ Σμιτ (Éric-Emmanuel Schmitt), καθώς...
«Οι Κόρες του λαβύρινθου» της Ρουθ Παντέλ είναι μια επιχείρηση επιστροφής στις ρίζες και στη μνήμη
Στο βιβλίο της Ρουθ Παντέλ (Ruth Padel), «Οι Κόρες του λαβύρινθου», η αποκάλυψη της...
«Τα Καλά Παιδιά» και άλλες ιστορίες εκπαιδευτικής αγριότητας στη «Φάμπρικα» | Κριτική
Ο Αντώνης Νάσιος σκηνοθέτησε τα «Καλά Παιδιά» στον Τεχνοχώρο «Φάμπρικα» θέλοντας να μιλήσει για...
Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα: Ένα έργο – αριστούργημα σε μια παράσταση – διαμάντι! | Κριτική
Η Αικατερίνη Παπαγεωργίου σκηνοθετεί στο Θέατρο Μπέλλος το έργο του Ματέι Βίζνιεκ «Η λέξη...
«Το πορφυρό χρώμα» της Άλις Γουόκερ είναι ένας ύμνος στο θάρρος και τη δύναμη των γυναικών
Η Άλις Γουόκερ (Alice Walker) γράφει ένα μυθιστόρημα μαρτυρία που μιλάει ανοιχτά για τα...
Η Γέρμα στο θέατρο «Πόρτα» | Κριτική
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ανεβάζει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την διασκευή της Γέρμας του...
«Το τέκνο του Θεού» του Κόρμακ Μακάρθι είναι μια μαρτυρία αποκαλυπτική για την αμφιλεγόμενη ανθρώπινη φύση
Ο Κόρμακ Μακάρθι (Cormac McCarthy) καθηλώνει με το έργο του και αποτελεί έναν εμβληματικό...