To 1991 o Andrew Weatherall έκατσε στην καρέκλα του παραγωγού και καθοδήγησε τους Primal Scream να παραδώσουν ένα από τα πιο καθοριστικά άλμπουμ στην ιστορία της βρετανικής pop, το θρυλικό Screamadelica. Ήταν ο δίσκος που κατάργησε τα όρια μεταξύ του ροκ και της χορευτικής μουσικής. O μουσικός τύπος της εποχής τον χαρακτήρισε “rave n’ roll” κι αποτελεί το πιο σύντομο βιογραφικό του Weatherall, ενός μουσικού που εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες επανεφεύρει διαρκώς τον εαυτό του μέσα από τις πολλαπλές του ιδιότητες.
Είναι ένας από τους πιο εκλεκτικούς DJs όλων των εποχών: με την ίδια άνεση που κάνει τους ανθρώπους να χορεύουν, μπορεί να τον ακούσετε σε ένα rockabilly ή dub set. Παράλληλα, αποτελεί και περιζήτητο remixer: τη δική του ιδιαίτερη προσέγγιση έχουν αναζητήσει καλλιτέχνες όπως οι Happy Mondays, Bjork, Siouxsie Sioux, The Orb, The Future Sound of London, New Order, Manic Street Preachers, My Bloody Valentine, Saint Etienne, James μεταξύ πολλών άλλων. Είναι ο παραγωγός που έχει αναδείξει ονόματα όπως η Beth Orton και οι Fuck Buttons κι έχει υπάρξει μέλος σχημάτων που είχαν πάντα κάτι διαφορετικό να πουν, όπως οι 2 Lone Swordsmen, Sabres of Paradise και, πιο πρόσφατα, Τhe Asphodells.
Μέσα σε όλα αυτά κυκλοφόρησε την πρώτη του σόλο δουλειά μόλις το 2006. Από τότε όμως προσθέτει σταθερά στον προσωπικό κατάλογό του, με τελευταίο του άλμπουμ το Qualia (2017) και 2 EPs την περσινή χρονιά.
Λάτρης της pop κουλτούρας, ο Andrew Weatherhall, ισχυρίζεται πως η ιστορία της pop μουσικής παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της εσωτερικής δημοκρατίας που τη χαρακτηρίζει. Έχει δηλώσει, μάλιστα, πως το χιούμορ είναι το σημαντικότερο συστατικό της μουσικής ιδεολογίας του. Παράλληλα, όμως, είναι απολαυστικός συνομιλητής για μια σειρά από θέματα, ξεκινώντας από τη λογοτεχνία και την ποίηση και φτάνοντας μέχρι τη μόδα και τα εικαστικά και τον τρόπο που αναμειγνύονται στη νεανική κουλτούρα.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Το σημαντικότερο: ήταν εκεί – παίζοντας μάλιστα κεντρικό ρόλο – σχεδόν σε όλα τα μουσικά ρεύματα από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 και ύστερα.