Ο Σπύρος Πολυχρονόπουλος (Spyweirdos) παρουσιάζει ένα ανέκδοτο έργo που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2025 από την αυστραλιανή δισκογραφική Room40. Το περίφημο αυτό label αριθμεί σημαντικές κυκλοφορίες από τους Keiji Haino, William Hooker & Phill Niblock, Ken Ikeda, Chris Abrahams, David Toop, Norman Westberg, Chihei Hatakeyama, Janek Schaefer, John Chantler, David Shea, Ross Manning, Tim Hecker, όπως και από τον ιδρυτή του, Lawrence English, και δημοσίευσε πρόσφατα το πρωτότυπο άλμπουμ και διαδραστικό μουσικό κουτί του Σπύρου Πολυχρονόπουλου και του Γιάννη Αναστασάκη με τίτλο “Nyfida”.
Όπως και στις προηγούμενες δύο σόλο εμφανίσεις του Πολυχρονόπουλου στο ΚΕΤ, το κοινό λαμβάνει στην είσοδο μαύρες μάσκες που του επιτρέπουν να παρακολουθεί τη συναυλία με δεμένα μάτια.
Το έργο παρουσιάζεται σε τετραφωνικό σύστημα: προερχόμενοι από τέσσερις κατευθύνσεις, οι ήχοι συνθέτουν μια πολυδιάστατη ηχητική εμπειρία που ενδυναμώνεται από το γεγονός ότι το ακροατήριο δεν βλέπει.
Το κοινό θα λάβει επίσης δωρεάν κωδικούς Bandcamp για κατέβασμα και ακρόαση της νέας αυτής κυκλοφορίας.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
“Η δημιουργία αυτού του άλμπουμ ήταν μια εξερεύνηση της συγχώνευσης ήχου υψηλής ακρίβειας μέσα σε στενές ζώνες συχνοτήτων, όπου οι αποκλεισμένες συχνότητες διαμορφώνουν το ίδιο το κενό. Από αυτό το κενό γεννιούνται νέοι ήχοι, γεμίζοντας τα κενά των συχνοτήτων και μετατοπιζόμενοι για να σχηματίσουν ένα νέο κενό σε άλλες συχνότητες. Αυτές οι μεταβάσεις διαμορφώνουν το ηχητικό μου ταξίδι στα κρυμμένα στρώματα του ήχου. Το πρότζεκτ αυτό προέκυψε από την έλξη που είχα στον μινιμαλισμό και τις δυνατότητες που έχουν τα ηχοτοπία εγκλωβισμένα σε στενές συχνοτικές ζώνες. Ήθελα να ανακαλύψω το βάθος ορισμένων ήχων που, στην επιφάνεια, μπορεί να φαίνονται σχεδόν αόρατοι. Κάθε τόνος εδώ κρατά κάτι συγκρατημένο αλλά ισχυρό, επιτρέποντάς μου να ξετυλίξω λεπτομέρειες και υφές που διαφορετικά θα παρέμεναν αδιόρατες. Βρέθηκα να έλκομαι από τόνους που στριφογυρίζουν και ταλαντεύονται, προσπαθώντας να ελευθερωθούν, αλλά παραμένουν δεμένοι στα όρια του διαμορφωμένου κενού. Στο άλμπουμ αυτό υπάρχει η πάλη ανάμεσα στον έλεγχο και την απελευθέρωση, την εμβύθιση και την απομόνωση. Το βάθος, η υπομονή και η περιέργεια καθοδηγούν την πορεία, καθώς κάθε στρώμα ξεδιπλώνεται, αποκαλύπτοντας κάτι γειωμένο και ταυτόχρονα σχεδόν αιθέριο.” – Σ.Π.