Συνεντεύξεις

Μιχάλης Αεράκης: Η τέχνη του θεάτρου για να ανθίσει και να καρποφορήσει χρειάζεται μία πλήρη ανατροπή.

Το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης, ένα από τα παραδοσιακά Περιφερειακά Θέατρα της χώρας μας, παρουσιάζει αυτό...

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αγωνίζεσαι για να αγωνιστείς και όχι επειδή πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσεις

Για ακόμη ένα καλοκαίρι, η αγαπημένη των παιδιών Κάρμεν Ρουγγέρη, θα περιοδεύσει… … σε...

Θάνος Τοκάκης: Ο κόσμος πρέπει να πηγαίνει στο θέατρο για να βλέπει πράγματα τα οποία τον κινητοποιούν

Το Εθνικό Θέατρο, παρουσιάζει αυτό το καλοκαίρι την αγαπημένη και διαχρονική κωμωδία του Αριστοφάνη...

Αγγέλικα Κοροβέση: Η μνήμη είναι το βάθρο της ανθρώπινης ύπαρξης και η ειδοποιός διαφορά του

Το Φεστιβάλ Μεγάρου Γκύζη στη Σαντορίνη, που διεξάγεται για έκτη συνεχόμενη φορά, υπό την...

Ειρήνη Γκόνου – Μίλτος Παντελιάς: Για την εικαστική έκθεση Δη-Μητηρ-Γη

Το Φεστιβάλ Νάξου έχει γίνει θεσμός και φέτος θα φιλοξενήσει για 12η φορά, ποικίλες...

Σπύρος Παπαδόπουλος: Από όλους τους Τσοχατζόπουλους μόνο ένας είναι μέσα

Είναι ένα πολύ αγαπητό πρόσωπο της ελληνικής τηλεόρασης, αφού η εκπομπή που κάνει στην...

Δάφνη Λαμπρόγιαννη: Για την παράσταση Εκκλησιάζουσες, του Αριστοφάνη

Το κόμμα του «Θεάτρου του Νέου Κόσμου» παρουσιάζει στη "metro" τις «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη...

Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: Βλέπω την πίκρα του κόσμου στο καμαρίνι μου

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος μίλησε για την περιοδεία που κάνει με τους "Όρνιθες" του Αριστοφάνη…...

Σάσα Βούλγαρη: O πραγματικός παραμυθάς είναι ον μοναχικό

Η Σάσα Βούλγαρη, η αγαπημένη παραμυθού μικρών και μεγάλων που αγαπά την αφήγηση, το...

Άννα Μπουρμά: Αισθάνομαι υπέροχα με μεγαλύτερη ευθύνη σε κάθε κίνηση που κάνω

Καλωσορίζουμε την Άννα Μπουρμά, μια πραγματικά δυναμική παρουσία αυτό τον καιρό στο χώρο της...

Θανάσης Σαράντος: Ο άνθρωπος είναι ίδιος τελικά σε κάθε εποχή και σε κάθε τόπο

Ο Αμερικάνος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, υπό την σκηνοθετική επιμέλεια αλλά και με την αφήγηση...

Δημήτρης Κανέλλος: Στο θέατρο μπαίνεις στην ψυχολογία του ρόλου, ψάχνεις πολύ σε βάθος και αυτό ανοίγει πάντα καινούργιους ορίζοντες

Ο Δημήτρης Κανέλλος, σκηνοθέτης μιας πειραματικής προσέγγισης του έργου του Άντον Τσέχοφ «Ο Βυσσινόκηπος»,...

Χαράλαμπος Γωγιός: Η όπερα είναι εξ ορισμού μια «βρώμικη», ομαδική τέχνη

Γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε θεωρητικά της μουσικής με τους Φίλιππο Τσαλαχούρη και Δημήτρη Λιωνή,...

Ελένη Αθανασίου: Για την έκθεση Αττικό Τοπίο στο Μουσείο Κοσμήματος Λαλαούνη

Πολύτιμα μικρογλυπτά του Ηλία Λαλαούνη συναντούν έργα τεσσάρων σύγχρονων Ελλήνων εικαστικών, σε ένα διάλογο...

Χρήστος Πασσαλής: Low budget – η ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου

Ο Χρήστος Πασσαλής, ένα από τα πιο λαμπρά δείγματα της νέας γενιάς των Ελλήνων...