Πολιτική χωρίς αρχές, πλούτος χωρίς μόχθο, απόλαυση χωρίς συνείδηση, γνώση χωρίς χαρακτήρα, εμπόριο χωρίς ηθική, επιστήμη χωρίς ανθρωπιά, λατρεία χωρίς θυσία: το 1925 ο Μαχάτμα Γκάντι ονόμασε τα παραπάνω 7 σημεία ως αυτά που θεωρούσε ως τα μεγαλύτερα αδικήματα της ανθρωπότητας, ως τα θανάσιμα αμαρτήματα της σύγχρονης κοινωνίας.
Τι γίνεται με τις θέσεις του Γκάντι στον ψηφιοποιημένο και παγκοσμιοποιημένο κόσμο του 21ου αιώνα; Πού η Ευρώπη των υψηλών ιδανικών προδίδει τις δικές της αρχές και αξίες;
Επτά γυναίκες συγγραφείς από την Ευρώπη δίνουν τις δικές τους απαντήσεις και γράφουν, κατόπιν ανάθεσης, από ένα μικρό θεατρικό έργο σχετικά με ένα από τα θανάσιμα αμαρτήματα του Γκάντι ιδωμένο με σημερινή ματιά. Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Κρατικού θεάτρου της Καρλσρούης, σκηνοθέτις Anna Bergmann τα συνενώνει σε μια μεγάλη θεατρική σύνθεση που δεν αφορά μόνο στα αμαρτήματα, αλλά και τα δυνατά σημεία της Ευρώπης.
Το… (συγγραφικό) αμάρτημα της Αγγελικής Δαρλάση είναι το «Πολιτική χωρίς αρχές»∙ στο έργο της (σε μετάφραση στα Γερμανικά του Γιάννη Κοιλή), το οποίο κι αφορμάται από πραγματικά γεγονότα, παρακολουθούμε τη σύγκρουση ανάμεσα σε μία πολιτικό που εκπροσωπεί την εξουσία και μια νεαρή γυναίκα που αντιπροσωπεύει τους αόρατους πολίτες, εκείνους που μοιάζει να μην έχουν φωνή ή θέση στις σημερινές κοινωνίες.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Μια συμπαραγωγή των Badisches Staatstheater Karlsruhe Stadsteater Uppsala, Théâtre National du Luxembourg
Κείμενα: Marina Davydova (Αζερμπαϊτζάν), Maryam Zaree (Γερμανία), Sivan Ben Yishai (Ισραήλ), Elise Schmit (Λουξεμβούργο), Larisa Faber (Ρουμανία), Angeliki Darlasi (Ελλάδα), Liv Strömquist
(Γερμανία)
Σκηνοθεσία: Anna Bergmann
Σκηνικά: Stefan Strumbel, Julia Katharina Berndt/ Κοστούμια: Lane Schäfer, Wicke Naujoks
Βιντεο: Sebastian Pircher /Σχεδιασμός ήχου: Heiko Schnurpel
Μουσική σύνθεση: Clemens Rynkowski / Χορογραφία: Emiel Vandenberghe
Δραματουργία: Nele Lindemann, Florian Hirsch, Anna Haas
Πρεμιέρα: Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020. Το έργο ενταγμένο στο ρεπερτόριο του Κρατικού θεάτρου της Καρλσρούης θα συνεχίσει τις παραστάσεις του ενταγμένο στο ρεπερτόριο του θεάτρου και θ’ ακολουθήσουν παράστάσεις στο Κρατικό θέατρο της Ουψάλας και το Εθνικό θέατρο του Λουξεμβούργου.
Βιογραφικό Αγγελική Δαρλάση
Από το 2000 γράφει θέατρο καθώς και λογοτεχνία για παιδιά και νέους. Θεατρικά έργα και βιβλία της έχουν μεταφραστεί ή/και τιμηθεί με βραβεία ή/και τιμητικές διακρίσεις: ΥΠΠΟ-Κρατικά βραβεία, Θέατρο του Νότου-Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, Κ.Θ.Β.Ε., Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ, Αναγραφή στις Διεθνείς Λίστες της ΙΒΒΥ, αναγραφή στα White Ravens.
Ως θεατρική συγγραφέας συμμετείχε στο συγγραφικό εγχείρημα «Harbour40» της Union des Théâtres de l’Εurope και, μετά από πρόσκληση-ανάθεση, στην συμπαραγωγή των θεάτρων Badisches Staatstheater Karlsruhe, Uppsala Stadsteater & Théâtre National du Luxembourg The New Deadly Sins.
Έργα της έχουν επίσης παρουσιαστεί σε: Μουσική Βιβλιοθήκη του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Θέατρο Αλκμήνη, Φεστιβάλ «Αναλόγια» του Θεάτρου Τέχνης, στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για παιδιά και νέους, ως θέατρο κατ’ οίκον, στο Θέατρο Αμόρε-Δοκιμές, στον Τεχνοχώρο Υπό σκιάν κά.
Έχει σκηνοθετήσει θεατρικές παραστάσεις devised theatre, site specific performances και μουσικές παραστάσεις.
Είναι συνεργάτις του Νεανικού Πλάνου και του Camera Zizanio – Ευρωπαϊκή συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας. Από τα ιδρυτικά μέλη της Ομάδας Θεάματος «Η Άλλη Πλευρά» και της ανεξάρτητης δισκογραφικής εταιρείας Puzzlemusik.
Είναι υποψήφια διδάκτορας (Δημιουργική Γραφή & Θέατρο) στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών- ΕΚΠΑ, κάτοχος MA in Performance Studies -The Royal Central School of Speech and Drama και απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ.