Αδιαμφισβήτητα όλοι περιμέναμε με λαχτάρα την κινηματογραφική εβδομάδα 18/7 – 24/7, καθώς ο «Βασιλιάς των Λιονταριών», το αριστούργημα της Disney, επιστρέφει σε live – action. Ο νέος Βασιλιάς των Λιονταριών τιμά το DNA του και μας ταξιδεύει στην αφρικανική σαβάνα με όχημα μία από τις πιο συγκινητικές ιστορίες του σινεμά. Ο σκηνοθέτης Jon Favreau ανέλαβε να πει την ιστορία, αξιοποιώντας την τεχνολογία που επιστρατεύει το live-action με φωτορεαλιστικό CGI. Το αιχμηρό σχόλιο του Τζιμ Τζάρμους για τις ΗΠΑ του Τραμπ συναντάμε στην ταινία «Οι Νεκροί δεν Πεθαίνουν», όπου ο πιο cool δημιουργός του ανεξάρτητου αμερικάνικου κινηματογράφου, επιστρέφει για να μας δώσει την πιο all-star cast ταινία ζόμπι που έχουμε δει ποτέ.
Μία άλλη ταινία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι «Η Κόκκινη Τζόαν», που βασίζεται στην αληθινή ιστορία της κατασκόπου Μελίτα Νόργουντ και αποτελεί μία μεστή και ατμοσφαιρική περιπέτεια κατασκοπείας και αγάπης με θαυμάσιες ερμηνείες τόσο από την Τζούντι Ντεντς όσο και από την Σόφι Κούκσον. Για όσους επιθυμούν μια σύγχρονη ταινία δράσης που συνοδεύεται από την καθηλωτική ομορφιά της Σάσα Λους προτείνουμε το «Anna». Για τους λάτρεις του Χίτσκοκ, το έργο «Η Κυρία Εξαφανίζεται» κυκλοφορεί σε επανέκδοση με ψηφιακά αποκατεστημένη κόπια και διαθέτει χαρισματικό χιούμορ, σασπένς και κοφτούς διαλόγους.
Ο Βασιλιάς των Λιονταριών
Σκηνοθεσία: Jon Favreau
Ο μικρός Σίμπα είναι ο διάδοχος του πατέρα του, Μουφάσα. Δεν είναι όλοι, όμως, χαρούμενοι στο βασίλειο με την έλευση του μικρού λιονταριού. Ο Σκαρ, ο αδερφός του Μουφάσα -και μέχρι πρότινος διεκδικητής του θρόνου- έχει άλλα σχέδια. Το μονοπάτι για τον θρόνο χαράζεται με προδοσία, οδηγώντας την κατάσταση σε τραγωδία, με αποτέλεσμα να εξοριστεί ο Σίμπα. Με τη βοήθεια των καινούργιων φίλων του, ο Σίμπα θα σταθεί στο ύψος του και θα διεκδικήσει αυτά που του ανήκουν δικαιωματικά.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
–
Η Κόκκινη Τζόαν
Σκηνοθεσία: Σερ Τρέβορ Ναν
Την γνωρίζουμε από τον ρόλο της αρχηγού Μ που έδινε εντολές στον πράκτορα Τζέιμς Μποντ. Τώρα η Τζούντι Ντεντς αντιμετωπίζει η ίδια την κατηγορία της Βρετανίδας κατασκόπου που έδωσε το κλειδί της ατομικής βόμβας στους Σοβιετικούς. Καλείται, λοιπόν, να αποκαλύψει στην αστυνομία την εξαιρετικά περιπετειώδη ζωή της και να απολογηθεί για τον έρωτά της με έναν Σοβιετικό κατάσκοπο. Η αφήγηση μιας ολόκληρης ζωής, τόσο πολυτάραχης, που καθηλώνει τον θεατή.
–
Anna
Σκηνοθεσία: Λικ Μπεσόν
Πίσω από την καθηλωτική ομορφιά της Άννα Πολιάτοβα κρύβονται βαθιά μυστικά που θα την οδηγήσουν στον επικίνδυνο κόσμο της κατασκοπείας. Το «Anna» είναι μια σύγχρονη ταινία δράσης από τον θρυλικό συγγραφέα, παραγωγό και σκηνοθέτη Λικ Μπεσόν. Με ένα καστ πολλών αστέρων, ανατροπές και εντυπωσιακή πλοκή, το «Anna» έρχεται για να κόψει την ανάσα.
–
Οι Νεκροί Δεν Πεθαίνουν
Σκηνοθεσία: Τζιμ Τζάρμους
Ο Τζιμ Τζάρμους, ο πιο cool δημιουργός του ανεξάρτητου αμερικάνικου κινηματογράφου, επιστρέφει για να μας δώσει την πιο all-star cast ταινία ζόμπι που έχουμε δει ποτέ! Σε μια ήσυχη, σχεδόν βουβή πόλη του Σέντερβιλ στην Αμερική, κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Το φεγγάρι τις τελευταίες μέρες φέγγει πολύ έντονα και έχει κατέβει ανεξήγητα χαμηλά. Οι ώρες της ημέρας μπερδεύονται, το φως του ήλιου χάνεται, ενώ τα ζώα συμπεριφέρονται παράξενα. Οι δημοσιογραφικές ανταποκρίσεις είναι ανησυχητικές και οι επιστήμονες απορούν. Κανείς όμως δεν μπορεί να προβλέψει την κατάρα που θα έρθει να σκεπάσει σύντομα αυτήν τη μικρή πόλη. Οι νεκροί δεν πεθαίνουν. Γίνονται αιμοδιψή ζόμπι και σηκώνονται απ’ τους τάφους τους για να κάνουν άγριες επιθέσεις στους ζωντανούς και να τους φάνε. Οι κάτοικοι της επαρχιακής πόλης πρέπει να παλέψουν για την επιβίωσή τους.
–
Η Ληστεία της Στοκχόλμης
Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Μπουντρό
Στοκχόλμη, 1973. O Λαρς, ένας Αμερικανός πρώην κατάδικος, εισβάλλει στη μεγαλύτερη τράπεζα της Σουηδικής πρωτεύουσας με σκοπό, όχι μόνο να αδειάσει το χρηματοκιβώτιο, αλλά και να απαιτήσει από τις αρχές να ελευθερώσουν τον φυλακισμένο φίλο του. Γοητεύοντας σταδιακά τους όμηρους υπαλλήλους της τράπεζας με την χαρισματική, ευαίσθητη, αλλά και λίγο ανισόρροπη προσωπικότητά του, θα τους κάνει, όχι μόνο να τον υπερασπιστούν, αλλά να θελήσουν να τον βοηθήσουν να ξεφύγει απ’ τον στενό κλοιό της αστυνομίας και να δραπετεύσει με εκατομμύρια. Μία από τις υπαλλήλους μάλιστα, θα αρχίσει να τρέφει αισθήματα απέναντί του.Βασισμένη στη απίστευτη κι όμως αληθινή ιστορία που δημιούργησε τον ψυχολογικό όρο «Σύνδρομο της Στοκχόλμης» η ταινία του Ρόμπερτ Μπουντρό, είναι ένα αγωνιώδες αστυνομικό θρίλερ με ανατροπές και χιούμορ, που θα μας κάνει να ξεχάσουμε όλα τα heist movies που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.
–
Η Κυρία Εξαφανίζεται
Σκηνοθεσία: Άλφρεντ Χίτσκοκ
Επιστρέφοντας από τις διακοπές της, η Ιρις, μια νεαρή Αγγλίδα που ετοιμάζεται να παντρευτεί κάποιον που δεν αγαπά, γνωρίζει στο τρένο μια γηραιά κυρία, που, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, εξαφανίζεται. Η κοπέλα ψάχνει να τη βρει. Οι συνταξιδιώτες όμως αρνούνται ότι την έχουν ποτέ συναντήσει και ένας ψυχίατρος προσπαθεί να την πείσει ότι έχει παραισθήσεις.
Στην πραγματικότητα, το τρένο είναι σφηκοφωλιά παράλογα ηρωικών και ψύχραιμων πρακτόρων και η γηραιά «εξαφανισμένη» κυρία ονόματι Μις Φρόι – και αυτή μυστικός πράκτορας – είναι δεμένη και φιμωμένη. Η Ιρις κοντεύει να πιστέψει ότι τρελάθηκε. Κι όλοι οι υπόλοιποι, κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους ώστε να το πιστέψει. Ευτυχώς, όμως, τις έρευνές της συνδράμει ο νεαρός μουσικολόγος ερευνητής Γκίλμπερτ. Οταν το τρένο παγιδεύεται κοντά στα σύνορα και δέχεται ένοπλη επίθεση, η μις Φρόι κάτω από τους επιδέσμους μιας ψευδο-άρρωστης κατορθώνει να αποδράσει. Ξανασυναντιούνται όλοι μαζί στην Σκότλαντ Γιαρντ, όπου η μις Φρόι αφήνει το μήνυμα – για το οποίο διακινδύνευσε τη ζωή της – κλεισμένο στις εισαγωγικές φράσεις μιας μουσικής μελωδίας …
–
Βερολίνο, Η Συμφωνία Μιας Μεγαλούπολης
Σκηνοθεσία: Βάλτερ Ρούτμαν
Η ταινία είναι ένα ταξιδιωτικό ντοκιμαντέρ στο Βερολίνο του μεσοπολέμου. Ξεκινάει με σκηνές της σιδηροδρομικής ατμομηχανής περνώντας μέσα από λιβάδια και γραφικά προάστια φτάνοντας στον σιδηροδρομικό σταθμό στο κέντρο της πόλης. Συνεχίζει με πλάνα μέσα στην πόλη, στους πολυσύχναστους δρόμους. Είναι πρωινή ώρα και ο κόσμος ξεκινάει για να πάει στην δουλειά. Ο ρυθμός της πόλης σφύζει όλο και πιο γρήγορα. Η κάμερα μπαίνει μέσα σε μια φάμπρικα, όπου οι μηχανές ήδη σφυρηλατούν με γρήγορο ρυθμό. Το ρολόι χτυπάει 12. Είναι μεσημέρι. Ο ρυθμός της πόλης με μιας σταματάει για λίγο και κάνει ένα μικρό διάλειμμα για ξαναξεκινήσει με γρήγορο ρυθμό από το απόγευμα μέχρι το βράδυ. Το έργο τελειώνει με απογευματινές σκηνές αναψυχής στα παρκάκια και τις λίμνες, μέχρι που το τραίνο και πάλι ξεκινάει και μας παίρνει για να μας πάει και πάλι έξω από την πόλη.