Ταινίες εβδομάδας: «Το Αυτό: Κεφάλαιο 2», «Πού Χάθηκες, Μπερναντέ» και «Εμμονή»

Ο κλόουν Πένιγουαϊζ έρχεται να στοιχειώσει την κινηματογραφική εβδομάδα 5/9 – 11/9, ενώ η Κέιτ Μπλάνσετ ενσαρκώνει την Μπερναντέ, μία γυναίκα διάνοια που σταμάτησε να δημιουργεί για να αφιερωθεί στην οικογένεια της.

Το φθινόπωρο έχει αρχίσει δειλά – δειλά να ξεπροβάλει στον ορίζονται και η νέα κινηματογραφική εβδομάδα 5/9 – 11/9 μας υποδέχεται με θρίλερ, δράματα και δικαστικά μυστήρια. Το κακό, όπως το περιέγραψε η αξεπέραστη πένα του Στίβεν Κινγκ, αναδύεται ξανά στην κωμόπολη Ντέρι, καθώς ο εξαιρετικός σκηνοθέτης Άντι Μουσιέτι επιστρέφει και συγκεντρώνει τα ενήλικα πια μέλη του Κλαμπ των Χαμένων στη ταινία «Το Αυτό: Κεφάλαιο 2».

Το μυθιστόρημα της Μαρία Σεμπλ, «Πού Χάθηκες, Μπερναντέ», έρχεται στη μεγάλη οθόνη μέσα από τα χέρια του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη Ρίτσαρτ Λινκλέιτερ , ο οποίος δήλωσε γοητευμένος από την ιστορία: «Η Μπερναντέτ είναι ένα μαγευτικό πρόσωπο, μια δυναμική γυναικεία παρουσία που είναι ταυτόχρονα και η «φωνή» πολλών ανθρώπων . Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον σε αυτή την ιστορία είναι η δυσκολία ενός καλλιτέχνη ή κάποιου ατόμου που δημιουργεί να συνεχίσει να δημιουργεί εξαιτίας κάποιων παραγόντων». Τέλος, η ταινία «Εμμονή», του Αντουάν Ρεμπόλ,  αποτελεί ένα συγκλονιστικό δικαστικό δράμα, βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, και μας χαρίζει μια λυσσαλέα μάχη κατά της αδικίας.

Για τους μικρούς μας φίλους, το έργο «Angry Birds – Η Ταινία 2» θα τους κάνει να ξανασυναντήσουν τα αγαπημένα τους θυμωμένα πουλιά, τα οποία καλούνται να συμμαχήσουν με άσπονδους εχθρούς ενάντια σε μία καινούρια απειλή, προσφέροντας ένα καταιγιστικό, σπαρταριστό, ξεκαρδιστικό θέαμα για όλη την οικογένεια.


Το Αυτό: Κεφάλαιο 2

Σκηνοθεσία: Άντι Μουσιέτι

Κάθε 27 χρόνια το κακό επισκέπτεται την πόλη του Ντέρι. Στο δεύτερο κεφάλαιο, τρεις δεκαετίες μετά, οι δρόμοι των κεντρικών χαρακτήρων διασταυρώνονται και πάλι. Μπορεί οι φίλοι από το Κλαμπ των Χαμένων να έχουν μεγαλώσει και να έχουν φύγει μακριά, αλλά ένα κρίσιμο τηλεφώνημα τους φέρνει πίσω εκεί όπου όλα ξεκίνησαν.

Πού Χάθηκες, Μπερναντέ

Σκηνοθεσία: Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ

Η Μπερναντέτ Φοξ τα έχει όλα: έναν τρυφερό σύζυγο, μια γλυκύτατη κόρη και μια υπέροχη ζωή. Το μόνο που της λείπει είναι η περιπέτεια. Όταν η Μπερναντέτ εξαφανίζεται πριν από ένα προγραμματισμένο οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική, η 13χρονη κόρη της θα κάνει τα πάντα για να την εντοπίσει, ανακαλύπτοντας στην πορεία συγκλονιστικά στοιχεία από το παρελθόν της μητέρας της. Ο πέντε φορές υποψήφιος για Όσκαρ Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ (Πριν το Ξημέρωμα, Πριν το Ηλιοβασίλεμα, Πριν τα Μεσάνυχτα, Boyhood) καθοδηγεί τη βραβευμένη με δύο Όσκαρ Κέιτ Μπλάνσετ σε ένα μοναδικό κινηματογραφικό ταξίδι.

Η εμμονή

Σκηνοθεσία: Αντουάν Ρεμπόλ

Ένα συγκλονιστικό δικαστικό δράμα βασισμένο σε αληθινά γεγονότα. Ο Ζακ κατηγορείται για τον φόνο της γυναίκας του. Η ένορκος στην πρώτη δίκη, η Νόρα, πεπεισμένη για την αθωότητά του και φοβούμενη δικαστικό λάθος, πείθει έναν επιφανή δικηγόρο να τον αναλάβει για το εφετείο. Μαζί, δίνουν μια λυσσαλέα μάχη κατά της αδικίας και, ενώ η θηλιά σφίγγει γύρω από εκείνον που όλοι κατηγορούν, η αναζήτηση της αλήθειας γίνεται εμμονή για τη Νόρα.

Angry Birds – Η Ταινία 2

Σκηνοθεσία: Peter Ackerman, Eyel Podell, Jonathon E. Stewart

Τα θυμωμένα πουλιά που δεν πετάνε και τα κακόβουλα πράσινα γουρούνια αντιμετωπίζουν μία κοινή απειλή που βάζει σε κίνδυνο τα νησιά τους. Ο Ρεντ, ο Τσακ, ο Μπομπ και ο Σούπερ Αετός επιστρατεύουν την αδελφή του Τσακ, Σίλβερ, και ενώνουν τις δυνάμεις τους με το γουρούνι Λέοναρντ, τη βοηθό του Κόρτνεϊ και τον Γκάρι για να κάνουν ανακωχή και να σχηματίσουν μία απίθανη ομάδα που θα σώσει τα νησιά τους.

Οι νύχτες της Καμπίρια

Σκηνοθεσία: Φεντερίκο Φελίνι

Η ιστορία της αγαθιάρας και κακομοίρας λαϊκής πόρνης Καμπίρια που ζει κι επιβιώνει στις εργατικές συνοικίες της Ρώμης. Μια νύχτα θα βρεθεί στην πολυτελή έπαυλη ενός σταρ του σινεμά. Από κει θα φύγει άπραγη, ενώ σε μια άλλη περίπτωση θα συμμετάσχει σε νούμερο ταχυδακτυλουργού ενός συνοικιακού βοντβίλ. Εκεί θα την γνωρίσει ένας ομορφονιός, ο οποίος θα της πουλήσει έρωτα. Σε ένα τους ραντεβουδάκι θα την οδηγήσει σε ένα δασάκι δίπλα σε έναν γκρεμό, θα της αρπάξει όλες της τις οικονομίες και θα εξαφανιστεί. Η γλυκιά και αφελής Καμπίρια θα κλάψει για την εξαπάτησή της αλλά στο συναρπαστικό φινάλε θα γίνει ένα με μια παρέα νέων αγοριών και κοριτσιών που κατηφορίζουν χαμογελαστοί, τραγουδώντας στον δρόμο. Η ζωή αποδεικνύεται υπέροχη ακόμα και μετά τη συντριβή.

Πορφυρά Ποτάμια

Σκηνοθεσία: Mathieu Kassovitz

Δυο διαφορετικές αστυνομικές έρευνες, 300 χιλιόμετρα μακριά η μια από την άλλη, προβληματίζουν τους αστυνομικούς επιθεωρητές που τις αναλαμβάνουν. Ο Pierre Niemans είναι ένας έμπειρος επαγγελματίας. Του ανατίθεται μια περίεργη υπόθεση στη Guernon, μια κωμόπολη στους πρόποδες των Αλπεων, όπου το πανεπιστήμιο αποτελεί τον πυρήνα της. Αντικείμενό του ένας απίστευτα βίαιος και μεθοδικά εκτελεσμένος φόνος. Από την άλλη έχουμε τον νέο, πανέξυπνο, μοναχικό άλλα και βίαιο Max Kerkerian. Εκείνος διεξάγει έρευνες σχετικά με έναν βεβηλωμένο τάφο σε ένα νεκροταφείο του Sarzak και μια διάρρηξη δημοτικού σχολείου. Η έρευνά των δυο υποθέσεων τον οδηγεί στα χνάρια του μυστηριώδους θανάτου ενός κοριτσιού είκοσι χρόνια πριν. Η δύο έρευνες θα συγκλίνουν και τελικά θα συναντηθούν φέρνοντας στο φως ένα απίστευτο παρελθόν. Η αναζήτηση της αλήθειας θα τους φέρει μπροστά σε πολύ επικίνδυνες καταστάσεις.

Η Τελευταία Ταινία

Σκηνοθεσία:  Ντένις Χόπερ

Μετά το τέλος των γυρισμάτων ενός αμερικανικού γουέστερν στο Περού, ένα μέλος του συνεργείου παραμένει εκεί και διαπιστώνει την επιρροή που είχαν τα γυρίσματα στον ντόπιο πληθυσμό.

Μ, Ο Δράκος του Ντίσελντορφ

Σκηνοθεσία:  Φριτς Λανγκ

Η πλοκή της ταινίας περιστρέφεται γύρω από τη ζωή ενός σίριαλ κίλερ. Η παραγωγή της ταινίας ξεκίνησε δειλά από το 1930, αλλά δεν μπόρεσε να βρει στούντιο να τη γυρίσει, καθότι πολλοί από το Ναζιστικό Κόμμα, θεώρησαν πως ο πρωταγωνιστής τους απεικονίζει, οι οποίοι μόλις άκουσαν την πλοκή, άλλαξαν γνώμη αφού πρώτα είχαν βασιστεί μόνο από τον τίτλο της. Η ταινία γυρίστηκε μέσα σε έξι εβδομάδες, στα στούντιο της Staaken Zeppelinhalle. Ο Λανγκ, πριν ξεκινήσει τα γυρίσματα είχε επισκεφθεί ψυχιατρική κλινική, ώστε να δει από κοντά κάποιους δολοφόνους παιδιών, ώστε να αποτυπώσει καλύτερα τον πρωταγωνιστή του. Καθότι, η πρώτη ομιλούσα του Λανγκ, ο σκηνοθέτης πειραματίστηκε με τη νέα τεχνολογία, κι αυτή ήταν μία από τις πρώτες ταινίες που χρησιμοποίησαν τη τεχνική της όπερας λαϊτμοτίφ.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ