Τα σίκουελ και οι επανεκδόσεις εμβληματικών ταινιών κυριαρχούν στην νέα κινηματογραφική εβδομάδα 20/06 με 26/06, χωρίς όμως να λείπουν και οι εντελώς καινούργιες κυκλοφορίες. Η τέταρτη ταινία της άκρως επιτυχημένης σειράς «Toy Story» περιλαμβάνει υπαρξιακά ερωτήματα, παλιές αγάπες, δυνατές φιλίες, δράση και ανατροπές για όλη την οικογένεια. Στα «Μικρά Αθώα Ψέματα 2» συναντάμε την Μαριόν Κοτιγιάρ να αναρωτιέται “τι έχει απομείνει από μία 20χρονη φιλία;”, όταν λες συνεχώς μικρά αθώα ψέματα. Το πολιτικό θρίλερ του Benjamin NaishtatΚόκκινη Έκλειψη», τοποθετημένο την δεκαετία του 1970, έρχεται να σκαλίσει το ένοχο παρελθόν της Αργεντινής. Η αριστουργηματική ταινία «Θάνατος στη Βενετία», βασισμένη σε νουβέλα του Τόμας Μαν και σκηνοθετημένη από τον Ιταλό νεορεαλιστή Luchino Visconti, επανακυκλοφορεί στους κινηματογράφους, εξετάζοντας την οδύνη και την βαναυσότητά ενός παράδοξου έρωτα. Τέλος, επανακυκλοφορεί και η ταινία «Άγριες Φράουλες», του μεγάλου Σουηδού μάγου της εικόνας και της ψυχής, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Το έργο αποτελεί μια από τις πλέον εμβληματικές ταινίες, ένα ταξίδι ενδοσκόπησης και αναζήτησης με προορισμό την συνειδητοποίηση και αποδοχή των αέναων και νομοτελειακά αναπάντητων υπαρξιακών ερωτημάτων που βασανίζουν τον άνθρωπο.


Toy Story 4

Σκηνοθεσία:  Josh Cooley

Ο Γούντι ήταν πάντα σίγουρος για τη θέση του στον κόσμο και το ότι προτεραιότητα του είναι η φροντίδα του παιδιού του, είτε είναι ο Άντι είτε η Μπόνι. Οπότε, όταν το καινούριο παιχνίδι της Μπόνι, που είναι καρπός χειροτεχνίας από αναλώσιμα υλικά και ακούει στο όνομα Φόρκι αυτοαποκαλείται «σκουπίδι», ο Γούντι αναλαμβάνει να του δείξει ότι πρέπει να αγκαλιάσει το γεγονός ότι είναι ένα παιχνίδι. Όταν η Μπόνυ παίρνει την παρέα σε οικογενειακή εκδρομή, ο Γούντι καταλήγει σε μία απρόσμενη παράκαμψη που του επιφυλάσσει μία συνάντηση με τη χαμένη του φίλη Λόλα. Μετά από χρόνια μοναχικής περιπλάνησης, το περιπετειώδες πνεύμα της Λόλα και οι εμπειρίες της στον δρόμο έρχονται σε αντίθεση με την ντελικάτη, πορσελάνινη επίστρωση της. Πάνω που ο Γούντι και η Λόλα συνειδητοποιούν ότι οι δύο κόσμοι τους είναι μακριά σε ό,τι αφορά τη ζωή τους ως παιχνίδια,την ίδια στιγμή καταλαβαίνουν ότι αυτή είναι η πιο ασήμαντη έγνοια τους.

Κόκκινη Έκλειψη

Σκηνοθεσία: Benjamin Naishtat

Βρισκόμαστε γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 1970, ένας παράξενος άνδρας φθάνει σε μια ήσυχη επαρχιακή πόλη. Εκεί μέσα σε ένα εστιατόριο και χωρίς κανέναν προφανή λόγο αρχίζει να προσβάλει τον Κλαούντιο έναν φημισμένο δικηγόρο. Η κοινότητα υπερασπίζεται τον δικηγόρο και ο ξένος φεύγει κακήν κακώς. Αργότερα την νύχτα, ο ξένος που είναι αποφασισμένος να εκδικηθεί επιτίθεται στον Κλαούντιο και στην γυναίκα του Σουζάνα.Ο δικηγόρος τότε θα πάρει έναν δρόμο χωρίς επιστροφή γεμάτο μυστικά και σιωπή.

Μικρά Αθώα Ψέματα 2

Σκηνοθεσία: Γκιγιόμ Κανέ

Ο Μαξ βρίσκεται ένα βήμα πριν την κατάθλιψη γι’ αυτό και ξεκινά για ένα μοναχικό Σαββατοκύριακο στο εξοχικό του. Την ίδια στιγμή, οι φίλοι του που έχει να δει τρία χρόνια καταστρώνουν ένα πάρτι έκπληξη για τα γενέθλιά του σαν μια ευκαιρία για να ξανασμίξουν. Τώρα που τα παιδιά έχουν μεγαλώσει, τα ζευγάρια έχουν απομακρυνθεί, οι ζωές έχουν αλλάξει και όλοι λένε μικρά αθώα ψέματα, τι έχει απομείνει από τη φιλία; Η συνέχεια της επιτυχημένης γαλλικής κωμωδίας «Μικρά Αθώα Ψέματα» που αγαπήθηκε από το κοινό παγκοσμίως.

Ο Έρωτας της Βιρτζίνια Γουλφ

Σκηνοθεσία: Τσάνια Μπάτον

Δύο ασυμβίβαστες γυναίκες, μία αντισυμβατική σχέση. Στο Λονδίνο του 1920, η ποιήτρια και μέλος της υψηλής κοινωνίας Βίτα Σάκβιλ-Γουεστ και η θρυλική συγγραφέας Βιρτζίνια Γουλφ, θα ξεκινήσουν μια ταραχώδη, παθιασμένη σχέση, που θα ξεπεράσει όλα τα κοινωνικά ταμπού, θα αλλάξει για πάντα τις ζωές και το έργο τους και θα μείνει στην ιστορία. Αυτή η σχέση ενέπνευσε την Βιρτζίνια Γουλφ να γράψει ένα από τα πιο εμβληματικά έργα της: το «Ορλάντο». Βασισμένο εν μέρει στην αλληλογραφία των δύο γυναικών το Vita and Virginia είναι τολμηρό, καυστικό, αισθησιακό. Είναι κάτι για το οποίο, αν ζούσαν, θα ήταν και οι δύο περήφανες.

Θάνατος στη Βενετία

Σκηνοθεσία: Λουκίνο Βισκόντι

Ο συνθέτης Gustav von Aschenbach αποφασίζει απογοητευμένος να αποτραβηχτεί μέχρι την Βενετία για να βρει τον εαυτό του ύστερα από καταπονετική και αγχώδη εργασία. Αναπάντεχα όμως δεν καταφέρνει αν βρει την ησυχία του καθώς ερωτεύεται ένα νεαρό αγόρι που παραθερίζει οικογενειακώς εκεί. Το Θάνατος στη Βενετία είναι ένα λιτό αλλά καλοδουλεμένο εγκώμιο για τον έρωτα, την οδύνη και την βαναυσότητά του, ακόμη και αν αυτός ο ίδιος ο έρωτας ξεφεύγει από τις κοινωνικές νόρμες και κατευθύνεται σε λάθος πρόσωπα, αν υπάρχουν λάθος πρόσωπα στον έρωτα.

Άγριες φράουλες

Σκηνοθεσία: Ίνγκμαρ Μπέργκμαν

Tο μεγάλο αριστούργημα του Σουηδού σκηνοθέτη αυτής της περιόδου (μαζί με την «έβδομη σφραγίδα»). Ένας ηλικιωμένος ακαδημαϊκός καθηγητής ταξιδεύει από την Στοκχόλμη στη Λουντ με το αυτοκίνητο του για να παραλάβει ένα τιμητικό βραβείο για τα 50 χρόνια προσφοράς του, παρέα με τη νύφη του. Στη διαδρομή όμως θα συναντήσει διάφορα πρόσωπα που συνειρμικά θα τον φέρουν αντιμέτωπο με όνειρα του παρελθόντος, μνήμες μιας ζωής που έχει μείνει πίσω. Με αφορμή τα ηθικά διλήμματα των ανθρώπων αυτών, ο ίδιος αναπολεί τη δική του ζωή, τις δικές του χαμένες ευκαιρίες, τα δικά του όνειρα και τη δική του οικογένεια.

Ευτυχία

Σκηνοθεσία: Ανιές Βαρντά

Ο Φρανσουά ζει ευτυχισμένος με τη σύζυγο του Τερέζ και τα δύο τους παιδιά σε ένα εργατικό προάστιο του Παρισιού. Εκείνος είναι ξυλουργός και εκείνη μοδίστρα. Όταν ο Φρανσουά πάει σε μια άλλη πόλη για δουλειά γνωρίζει την Εμιλί, υπάλληλο ταχυδρομείου, και ξεκινάει μια σχέση μαζί της που θα φέρει δραματικές αλλαγές στην οικογενειακή του ζωή. Η Ανιές Βαρντά, υπογράφει την πρώτη της έγχρωμη ταινία μυθοπλασίας, πλαισιωμένη από τη μουσική του Μότσαρτ, με αναφορές στους ιμπρεσιονιστές ζωγράφους, αλλά και τον Ζαν Ρενουάρ, καθώς μια σκηνή από την ταινία του Πρόγευμα στη Χλόη (Le Dejeuner sur L’Herbe / Picnin on the Grass) εμφανίζεται να παίζει στην τηλεόραση μέσα στην ταινία.

Ο Θάνατος ενός Γραφειοκράτη

Σκηνοθεσία: Τόμας Γκουτιέρεζ Αλέα

Όταν ένας σταχανοβίτης εργάτης, αφοσιωμένος στο έργο της επανάστασης και στην οικοδόμηση της σοσιαλιστικής κοινωνίας χάνει τη ζωή του εν ώρα υπηρεσίας και καθήκοντος, στην κηδεία του οι σύντροφοί του κάνουν την ύψιστη τιμή να τον θάψουν μαζί με το εργατικό του βιβλιάριο. Αυτό το γεγονός όμως ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου, καθώς η χήρα του δεν μπορεί να πάρει την σύνταξη του νεκρού χωρίς το θαμμένο βιβλιάριο. Ένας αφελής ανιψιός της προσφέρεται να διορθώσει τα πράγματα και μπλέκει σε ένα απίστευτο γραφειοκρατικό λαβύρινθο, σε έναν κόσμο από γραφεία υπηρεσίες και ατέλειωτες αναμονές, εχθρικό, καταπιεστικό, σχεδόν καφκικό, όπου η παράνοια συμβαδίζει με την ιλαρότητα και το τραγικό με το γελοίο.