Το HARD ROCK CAFE της Αθήνας «ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ» ένα μέλλον όπου κανένας δεν θα υποφέρει από πείνα υποστηρίζοντας τη διεθνή εκστρατεία IMAGINE THERE’S NO HUNGER που πραγματοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο για 8η συνεχή χρονιά.
Το Hard Rock της Αθήνας, πιστό στη δέσμευσή του για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, υποστηρίζει οργανισμούς που καταπολεμούν την πείνα, από την οποία υποφέρουν παιδιά και οικογένειες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το Hard Rock International, η Yoko Ono – σύζυγος του John Lennon – και ο οργανισμός WhyHunger ενώνουν τις δυνάμεις τους για 8η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζοντας την εκστρατεία IMAGINE THERE’S NO HUNGER που στόχο έχει την καταπολέμηση της παιδικής πείνας και φτώχιας, μέσω της βιώσιμης αγροτικής εκπαίδευσης και της διάθεσης θρεπτικών γευμάτων. Με έμπνευση τον John Lennon και το θρυλικό μουσικό κομμάτι «IMAGINE», η εκστρατεία στοχεύει να κάνει αληθινά τα όνειρα του Lennon για ένα κόσμο στο οποίο δεν θα υπάρχει πείνα.
Προς την κατεύθυνση αυτή, 15% των εσόδων των πωλήσεων του t-shirt «IMAGINE» και το σύνολο των πωλήσεων του bracelet (κόστος πώλησης: 1 ευρώ) θα δίδονται στον διεθνή οργανισμό WhyHunger, για το διάστημα 17 Νοεμβρίου 2015 – 21 Ιανουαρίου 2016.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Πιστό στις δεσμεύσεις του, “Love All – Serve All” και “Take Time to be Kind,” η φιλανθρωπία βρίσκεται στην καρδιά του Hard Rock Café από το 1971. Τώρα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και θαμώνες του να συμπράξουν στη μάχη κατά της παιδικής πείνας και φτώχιας. Αυτό θα γίνεται μέσω της αγοράς του t-shirt και bracelet, που θα είναι διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλα τα Hard Rock Café παγκοσμίως, και μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις τους θα διατίθεται υπέρ του ιδρύματος WhyHunger.
Το bracelet σε διαφορετικά χρώματα θα διατίθεται απευθείας από το Café, ενώ το t-shirt με μήνυμα «IMAGINE THERE’S NO HUNGER» και το σήμα της ειρήνης θα διατίθεται από το Rock Shop στα καταστήματα της Αθήνας και ταυτόχρονα σε όλα τα Hard Rock Cafe, ξενοδοχεία και casino ανά τον κόσμο, όπως και στο www.hardrock.com.
Με τη βοήθεια του Hard Rock και τη γενναιόδωρη υποστήριξη της Yoko Ono Lennon όλα αυτά τα χρόνια, η εκστρατεία έχει βοηθήσει τις κοινότητες που το έχουν ανάγκη στην αγροτική καλλιέργεια που απέδωσε 9,8 εκ. γεύματα σε 31 χώρες. Περαιτέρω, η καμπάνια έχει στηρίξει εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με τη βιώσιμη παραγωγή τα οποία παρακολούθησαν 47.800 μέλη κι έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 6,8 εκατομμύρια δολάρια που διατέθηκαν στη μάχη ενάντια στην παιδική πείνα.
Ένα ισχυρό μήνυμα δύναμης
Ως μέρος της εκστρατείας IMAGINE THERE’S NO HUNGER, το Hard Rock ενθαρρύνει τους fans να δείξουν την υποστήριξη και τη δύναμή τους χρησιμοποιώντας το hashtag #ImagineNoHunger στα social media. Είτε ανεβάζοντας φωτογραφίες των αντικειμένων της συλλογής IMAGINE, ή δείχνοντας πόσο υποστηρίζουν την εκστρατεία, το Hard Rock προτρέπει όλο τον κόσμο να συμμετάσχει στον αγώνα και να χρησιμοποιεί το hashtag #ImagineNoHunger στις δημοσιεύσεις τους στα social media.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία, επισκεφτείτε το www.hardrock.com/IMAGINE.
Σχετικά με το WhyHunger
Ιδρύθηκε το 1975 από τον Harry Chapin και πρωτοστατεί στη μάχη και τις δράσεις ενάντια στην πείνα και τη φτώχια, διαθέτοντας θρεπτικά γεύματα ή υποστηρίζοντας λύσεις αυτό-υποστήριξης και ενδυνάμωσης των κοινοτήτων. Το WhyHunger υποστηρίζει τις κοινοτικές οργανώσεις και κινήματα που αλλάζουν τα συστήματα, τις πολιτικές και τους θεσμούς που μάχονται σε καταστάσεις που διαιωνίζουν την πείνα και την φτώχεια. Στόχος τους η συνολική διαχείριση της τροφής και η διαμόρφωση ενός συστήματος κοινωνικά και οικονομικά δίκαιου, που θα μπορεί να «τρέφει» ολόκληρες κοινότητες και να διασφαλίζει τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων στην τροφή, τη γη, το νερό και τα βιώσιμα μέσα διαβίωσης. Μάθετε περισσότερα στο whyhunger.org
Σχετικά με τη Hard Rock International
Με συνολικά 198 επιχειρήσεις, σε 63 χώρες, μεταξύ των οποίων 152 cafes, 21 ξενοδοχεία και 10 καζίνο, το Hard Rock International (HRI) είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες παγκοσμίως. Ξεκινώντας με μια κιθάρα του Eric Clapton, το Hard Rock διαθέτει τη μεγαλύτερη συλλογή μουσικών αναμνηστικών στον κόσμο, τα οποία έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα Hard Rock παγκοσμίως. Το Hard Rock είναι επίσης γνωστό, για τα συλλεκτικά του αξεσουαρ , εμπνευσμένα από το χώρο της μουσικής βιομηχανίας και της μόδας, τις live εμφανίσεις και τη βραβευμένη ιστοσελίδα του. Το HRI έχει την ιδιοκτησία παγκοσμίως του εμπορικού σήματος Hard Rock για όλες τις δράσεις και προϊόντα του. Η εταιρεία κατέχει, διαχειρίζεται ή έχει τη δικαιόχρηση των Cafe σε εμβληματικές πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Σαν Φραντζίσκο, το Σύδνεϋ και το Ντουμπάι. Το HRI κατέχει, έχει την άδεια ή/και διαχειρίζεται ξενοδοχεία και casino σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσα στις πόλεις βρίσκονται η Τάμπα και το Χόλυγουντ, και τα δύο υπό την ιδιοκτησία και διαχείριση της μητρικής εταιρίας, The Seminole Tribe of Florida, αλλά και άλλες συναρπαστικές τοποθεσίες, όπως το Μπαλί, το Σικάγο, το Κανκούν, η Ίμπιζα, το Λας Βέγκας, το Μακάου και το Σαν Ντιέγκο. Προσεχείς νέες τοποθεσίες για το Hard Rock Cafe είναι το Σαν Χουάν, το Ρίο Ντε Τζανέιρο και το Μαρακές. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων, στην Ακτή της Ντεϊτόνα, στο Ντουμπάι, στο Λος-Κάμπος, στο αεροδρόμιο Φορτ Γουέρθ του Ντάλας, στη Τενερίφη, στο Άμπου-Ντάμπι, στη Σεντζέν και στη Χαικού της Κίνας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Hard Rock International, επισκεφθείτε το www.hardrock.com