Την Τέταρτη 17 Ιουνίου στο Κηποθέατρο Παπάγου θα παρουσιαστεί η παράσταση χορού «ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ», επ’ ευκαιρίας των 35 χρόνων από την ίδρυση της Σχολής Χορού Βαρλάμου – Ντε Πετρίλλο.
Πρόκειται για ένα περιπετειώδες παραμύθι με κεντρικό ήρωα έναν νέο που με αφορμή ακουστικά και ηχητικά ερεθίσματα ταξιδεύει με τη φαντασία του στον κόσμο, βιώνοντας περιπέτειες καθώς ζωντανεύουν αναπάντεχα μπροστά του πρόσωπα και πλάσματα. Στην παράσταση συμμετέχει ο Αυγουστίνος Κούμουλος, εξαιρετικός ανερχόμενος ηθοποιός και χορευτής, ως ο συνδετικός κρίκος που δένει τους χορευτές, παιδιά και ενήλικες.
Το ταξίδι στην περιπέτεια του ήρωα της παράστασης, φέρνει κατά κάποιο τρόπο στο μυαλό και το ταξίδι -πολλά χρόνια πριν- των ιδρυτών της σχολής, οι οποίοι από την Ιταλία βρέθηκαν στην Ελλάδα: η πρώτη χορεύτρια της όπερας της Ρώμης Μαρία Ντε Πετρίλλο και ο διεθνούς φήμης χορευτής και χορογράφος Τάκης Βαρλάμος, ζευγάρι στη ζωή και στη σκηνή, γνωρίστηκαν στην Όπερα της Ρώμης το 1955 και συνεργάστηκαν σε παραστάσεις μπαλέτου, όπερας και κινηματογραφικές ταινίες με τους Λουκίνο Βισκόντι, Φράνκο Τζεφιρέλλι, Έττορε Τζιανίνι κ.α. Δημιούργησαν στη συνέχεια την δική τους ομάδα χορού και τη δεκαετία του ’60 συμμετείχαν σε πολλές θεατρικές παραγωγές και κινηματογραφικές ταινίες στην Ελλάδα, ενώ κατόπιν περιόδευσαν παρουσιάζοντας το ρεπερτόριό τους σε όλη την Ευρώπη, Ν. Αμερική, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή. Το 1979 επιστρέφοντας στην Ελλάδα ίδρυσαν την σχολή χορού Βαρλάμου – Ντε Πετρίλλο στο Χολαργό. Με στόχο να προσφέρει μια κατά το δυνατόν πληρέστερη εκπαίδευση στους σπουδαστές της, η σχολή, εκτός από μπαλέτο και σύγχρονο χορό, έχει συμπεριλάβει στο πρόγραμμα διδασκαλίας τη λυρική τζαζ και το μιούζικαλ.
Η πρόκληση στη φετινή παράσταση «ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ» είναι εκτός από την κατάκτηση της τεχνικής και της σκηνικής αγωγής, να αποκτηθεί και η αίσθηση της θεατρικότητας, του χιούμορ και της ευαισθησίας. Σύμφωνα με την Μαργαρίτα Βαρλάμου, καλλιτεχνική διευθύντρια της Σχολής, “η δημιουργία της παράστασης κρίθηκε απαραίτητη καθώς πίστη μας είναι πως η σκηνική εμπειρία και η επαφή με το κοινό αποτελούν απαραίτητα στοιχεία αλλά και τεράστιο εφόδιο για όσους ασχολούνται με το χορό. Η σκηνή, η παράσταση, δικαιώνουν τον κόπο, την αφοσίωση και την πειθαρχία που απαιτείται διαρκώς από τους σπουδαστές, και έτσι βιώνουν την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής τους.”