Τραγούδια και Γράμματα / το μοντάζ μιας παράστασης: workshop στο Skrow Theater

To Skrow Theater παρουσιάζει το workshop Τραγούδια και Γράμματα / το μοντάζ μιας παράστασης, το οποίο συντονίζει η Μαρία Φιλίνη.

To Skrow Theater παρουσιάζει το workshop Τραγούδια και Γράμματα / το μοντάζ μιας παράστασης, το οποίο συντονίζει η Μαρία Φιλίνη.

“she wrote upon it,
return to sender, address unknown
no such person, no such zone”

Elvis Presley

Πώς ένα πασίγνωστο σουξέ/hit/νούμερο 1/χρυσή επιτυχία… τραγούδι γίνεται προσωπική ιστορία;
Γιατί ένα γράμμα του Ναπολέοντα απευθύνεται σε σένα;
Γιατί δυο πράγματα ταιριάζουν και δυο άλλα όχι;
Πού βρίσκομαι τώρα;
Ποιός έμενε στο 56-60 Guildford Street, London WC1N 1DB;
Is there anybody going to listen to my story?
All about the girl who came to stay?
Πού συμβαίνουν όλα αυτά;
Πότε;
Ο χρόνος κι ο χώρος συναντιούνται ποτέ;

Your mom busted in and said, “What’s that noise?”
“Aw, mom you’re just jealous, it’s the Beastie Boys!”

Μια σειρά ερωτήσεων, ένα κολάζ απαντήσεων, ένα σκηνικό μοντάζ, ένα τρίμηνο workshop για ηθοποιούς, δραματολόγους και μουσικούς.

Στο τέλος του workshop θα πραγματοποιηθεί μια σειρά παρουσιάσεων στο skrow theater.

Πιο αναλυτικά:

Το workshop έχει σκοπό να εξασκήσει τους συμμετέχοντες σε τεχνικές του θεάτρου της επινόησης (devised theatre) και της αφήγησης έχοντας ως άξονες τρία βασικά υλικά:

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ/ Οι συμμετέχοντες επιλέγουν γράμματα από επιστολογραφικά μυθιστορήματα ή γράμματα ιστορικών προσώπων. Μέσα από τις επιστολές οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εξερευνήσουν την απόσταση ανάμεσα στο γραπτό και τον προφορικό λόγο και αυτήν ανάμεσα στον προσωπικό και τον θεατρικό.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ / Οι συμμετέχοντες επιλέγουν τραγούδια με άξονα καθαρά προσωπικό. Με αφορμή αυτά χτίζεται ένα παιχνίδι αφήγησης / story telling. Εξερευνούν πώς ένα τραγούδι ανασύρει και ζωντανεύει στη σκηνή μια μνήμη ή πώς παράγει μια καινούρια φανταστική ιστορία.

ΜΟΝΤΑΖ / Οι συμμετέχοντες στο τελικό αυτό στάδιο του workshop εξερευνούν το πώς κάνει κανείς ένα τελικό μοντάζ. Πώς επιλέγει τι θα χρησιμοποιήσει; Πώς ενώνει υλικά που έχουν παραχθεί προσωπικά, σε μια κοινή, συλλογική τελικά αφήγηση; Πώς η αφήγηση αυτή γίνεται σκηνικά λειτουργική;

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ/

Η Μαρία Φιλίνη γεννήθηκε στο Ναύπλιο. Αποφοίτησε από την δραματική σχολή τέχνης της Νέλλης Καρρά

Έχει συνεργαστεί σαν ηθοποιός με τους σκηνοθέτες: Βασίλη Μαυρογεωργίου, blitz theatre group, Θωμά Μοσχόπουλο, Βίκυ Γεωργιάδου, Θέμελη Γλυνάτση, Γιούλα Μπούνταλη, Γιάννη Νταλιάνη, Ιλειάνα Δημάδη.

Στο σινεμά έχει συνεργαστεί σαν ηθοποιός με τους σκηνοθέτες: Κύρο Παπαβασιλείου στην ταινία Το δωμάτιο του Κάφκα, Γιώργο Ζώη στην ταινία Interruption, Ελίνα Ψύκου στην ταινία Ο γιος της Σοφίας, Μανώλη Μαυρή στην ταινία Maneki Neko, Σύλλα Τζουμέρκα στην ταινία Α blast (βραβείο πρωτοεμφανιζόμενης στις Νύχτες Πρεμιέρας 2015)

Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Η ιστορία της αυτοθυσίαs /Skrow theater group/ και Μέχρι τώρα μαζι με την Βάσια Ατταριάν

Έχει γράψει μαζί με τον Βασίλη Μαυρογεωργιόυ το έργο Μόνο την Αλήθεια.

Είναι ιδρυτικό μέλος του Skrow theater.

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν τα στοιχεία τους (όνομα, τηλέφωνο & βιογραφικό σημείωμα) και να επιβεβαιώσουν την συμμετοχή τους στο skrow_works@skrowtheater.com

Ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνά τα 15 άτομα.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ