Η παράσταση που καθήλωσε το κοινό της Αθήνας, «Βαν Γκογκ –Το βαλς των δένδρων και του ουρανού» ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη, όπου θα φιλοξενείται στη σκηνή του θεάτρου «Αθήναιον». Λίγο μετά τα Χριστούγεννα θα επιστρέψει σε κεντρικό Αθηναϊκό θέατρο για δεύτερη χρονιά. Ο «Βαν Γκογκ-το Βαλς των δέντρων και του Ουρανού», του Jean-Michel Guenassia έγινε για πρώτη φορά διεθνώς θεατρικό έργο και συγκίνησε, συνεπήρε και ταξίδεψε στο μαγικό κόσμο του μεγάλου ζωγράφου το ελληνικό κοινό.
Μέσα από την παράσταση, που αναφέρεται στις τελευταίες ημέρες της ζωής του Βαν Γκογκ, ο θεατής αντιλαμβάνεται τον τρόπο με τον οποίο ο κορυφαίος ζωγράφος έκανε τη ζωή μας έργο τέχνης, αντιστοίχισε τη μοναξιά και τα αναπάντητα ερωτήματα που όλοι έχουμε με τα χρώματα της παλέτας του, έδωσε φωνή στα ενδότερα συναισθήματά μας. Με υπερηφάνεια οι συντελεστές της παράστασης υπενθυμίζουν την μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάρτιο προς τιμήν του συγγραφέα Jean-Michel Guenassia, (Ζαν Μισέλ Γκενασιά), ο οποίος με ενθουσιασμό είδε για πρώτη φορά το συγγραφικό του έργο να μεταφέρεται στο θέατρο, σε απόδοση της Ελένης Ερήμου και του Κώστα Παπαπέτρου.
Θεατρική απόδοση: Ελένη Ερήμου
Φιλική συνεργασία: Κώστας Παπαπέτρου
Σκηνοθεσία: Michael Seibel
Οι τελευταίες ημέρες του Βαν Γκονγκ
Το πάθος,οι δαίμονες,ο τελευταίος έρωτας …
Ποιος ήταν πραγματικά ο άνθρωπος πίσω από την έναστρη νύχτα;
Τι συνέβη λίγο πριν από το τέλος;
Η αλήθεια για τον θάνατο του Βαν Γκογκ είναι όντως αυτή που γνωρίζουμε;
Βίνσεντ βαν Γκογκ: «Όσο το σκέφτομαι τόσο συνειδητοποιώ ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη τέχνη από το να αγαπάς τους ανθρώπους»
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Οι τελευταίες μέρες ενός από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών, του Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Μια παράσταση βασισμένη στο βιβλίο του Jean-Michel Guenassia για τον μυστηριώδη θάνατο του μεγάλου καλλιτέχνη μέσα από τον έρωτα μιας γυναίκας που τόλμησε να δει τον ήλιο χωρίς να τυφλωθεί.
Η υπόθεση
Καλοκαίρι 1890. Ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ φτάνει σε ένα απομονωμένο χωριό με εκπληκτική θέα και ιδιαίτερους ανθρώπους. Μέσα σε σαράντα μέρες θα ζωγραφίσει εβδομήντα από τους κορυφαίους πίνακές του, αριστουργήματα που θα αλλάξουν την πορεία της ζωγραφικής, της τέχνης, της φιλοσοφίας και της λογοτεχνίας. Η Μαργκερίτ Γκασέ, η κόρη του περίφημου θεράποντα ιατρού του Βαν Γκογκ, είναι μια νέα κοπέλα που ασφυκτιά στα στενά πλαίσια τα επιβεβλημένα στις γυναίκες και τους καλλιτέχνες από την ορθολογική κοινωνία. Η Μαργκερίτ θα είναι ο τελευταίος έρωτας της ζωής του Βαν Γκογκ. Η συνεύρεσή τους θα χαράξει τις ζωές και των δύο ανεξίτηλα για πάντα. Η ανατρεπτική εκδοχή για τον θάνατο του Βαν Γκογκ
Ο Jean-Michel Guenassia, συγγραφέας της τεράστιας επιτυχίας «Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων», μας αποκαλύπτει μια ανατρεπτική εκδοχή για αυτές τις τελευταίες μέρες. Αξιοποιεί τις πιο πρόσφατες ανακαλύψεις για τη ζωή του μεγαλοφυούς ζωγράφου, λούζοντας με νέο φως τα μυστήρια του έργου, της δημιουργικότητας και του θανάτου του.
Μήπως ο γιατρός Γκασέ δεν ήταν πραγματικά πιστός φίλος όλων των ιμπρεσιονιστών ζωγράφων αλλά ένας καιροσκόπος και ματαιόδοξος έμπορος; Η κόρη του σε τι σημεία μπορούσε να φτάσει για το πάθος και τον έρωτα; Οι πίνακες του Βαν Γκογκ, που δημοπρατούνται για εκατομμύρια και εκθέτονται στα μεγαλύτερα μουσεία παγκοσμίως είναι πράγματι όλοι αυθεντικοί;Η αλήθεια για τον θάνατό του είναι όντως αυτή που γνωρίζουμε;
«… Όλες οι τέχνες σε μία. Αυτήν τη «συναισθησία» στην τέχνη θέλησα να αποδώσω στο Όραμά μου,πιστεύοντας, όπως ο Βίνσεντ,ότι η τέχνη είναι αποστολή(…) Σας προσκαλώ να παρασυρθούμε στον ρυθμό των χρωμάτων και της μουσικής, σ΄ ένα ξέφρενο βαλς,σ΄ ένα υπέροχο ταξίδι αισθήσεων…» -Ελένη Ερήμου
Συντελεστές
Κείμενο: Jean-Michel Guenassia
Μετάφραση:Ειρήνη Αποστολάκη
Θεατρική Απόδοση:Ελένη Ερήμου
Κώστας Παπαπέτρου
Δραματουργία: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθεσία:Michael Seibel
Σκηνικό, Κοστούμια: Λαμπρινή Καρδαρά
Μουσική: Κώστας Χαριτάτος
Κίνηση: Έλενα Κουρκούλη
Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Motion Graphics: Βαγγέλης Καλαϊτζής
Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Μπόγρης
ArtWork: Λουκάς Μελάς
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Παραγωγή: ΘΕΛΕΡ
Ερμηνεύουν:Ελένη Ερήμου, Δημήτρης Καλαντζής, Αντώνης Ραμπαούνης, Ελένη Δαφνή, Γιάννης Μπόγρης
Διάρκεια παράστασης: 90 λ.