«Γοητεία. Αυτή είναι η πρώτη εντύπωση βλέποντας κανείς τις σκιές της Θεοφανοπούλου να διαγράφονται πάνω στους νοτισμένους ελληνικούς τοίχους. Αφηρημένα σχήματα και περίπλοκα σχέδια που μοιάζουν με πανάρχαια ανατολικά κεντήματα ή με πίνακες της μοντέρνας δυτικής πρωτοπορίας αποτυπώνουν το παιχνιδιάρικα φευγαλέο, το ρομαντικά ταξιδιάρικο, αυτό που δεν είναι στατικό αλλά πρόκειται αλλάξει την επόμενη ακριβώς στιγμή καθώς το φως του ήλιου θα πέφτει με διαφορετική ένταση και υπό διαφορετική γωνία. Η γοητεία έγκειται στο γεγονός ότι αυτή η έλλειψη στατικότητας επιτυγχάνεται χωρίς τα έργα της Θεοφανοπούλου να επιβάλλουν την αίσθηση της κίνησης αλλά της ισορροπίας, της ενότητας ανάμεσα στο μόνιμο -το αντικείμενο- και το εσαεί μεταβαλλόμενο -τη σκιά-, ανάμεσα στο είναι και το γίγνεσθαι… » αναφέρει ο ιστορικός τέχνης Γιώργος Λεβούνης, στην εισαγωγή του λευκώματος της Ολυμπίας Θεοφανοπούλου «υπό σκιάν» (πολυτελής, σκληρόδετη δίγλωσση έκδοση μεγάλου σχήματος της Peak Publishing) που περιλαμβάνει εικόνες από την τελευταία δουλειά της φωτογράφου που θα εκτεθεί από την Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015 στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών Τσιχριτζή.
Οι φωτογραφίες της Θεοφανοπούλου εκπλήσσουν. Η τέλεια σύζευξη του πρώτου με το δεύτερο επίπεδο, το παιχνίδι του φωτός με τη σκιά, το εξασκημένο μάτι που ξέρει να αιχμαλωτίσει το χρόνο, οι φωτογραφικές εικόνες της δεν αποτελούν μόνο μια φευγαλέα αποτύπωση της στιγμής, αλλά μηνύματα-εξαγγελίες του δικού της πραγματικού κόσμου.